SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

UOKiK z Markiem Raczkowskim walczy ze zmowami cenowymi (wideo)

W telewizji, radiu i internecie trwa akcja Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów promująca wśród przedsiębiorców wiedzę o zmowach cenowych. Kreacja kampanii jest oparta na rysunkach Marka Raczkowskiego.

Prowadzona od 22 listopada kampania UOKiK-u podkreśla, że zmowy cenowe są nielegalne, a dotkliwych sankcji finansowych za ich stosowanie można uniknąć, przyznając się do tego dobrowolnie. Bohaterem akcji jest Staszek - przedsiębiorca, który konkurentów ustalających ceny sprzedaży swoich produktów próbuje namówić, aby się do tego przyznali.




Akcja obejmuje telewizję (TVN, TVN 7, TVN 24, TVN CNBC, TVN Meteo, TVN Style, TVN Turbo) radio (stacje Polskiego Radia: Jedynka, Dwójka, Trójka i Czwórka, Złote Przeboje, Roxy FM, Poznań Blue FM, TOK FM, Radio ZET, RMF FM, Radio PiN, Radio Merkury, Koszalin, Lublin, Katowice, Gdańsk, Kielce, Pomorza i Kujaw, Olsztyn, Rzeszów, Szczecin, Zachód, RMG, Zielona Góra, Kraków, Wrocław, Opole) oraz internet (Forbes.pl, Onet.pl, Newsweek.pl, eGospodarka.pl, pb.pl, Money.pl, sieć reklamy wideo AdPlayer, GazetaPrawna.pl, Forsal.pl, TwarzeBiznesu.pl).

Kreację kampanii - opartą na rysunkach Marka Raczkowskiego - przygotowała agencja Publicis.

Dołącz do dyskusji: UOKiK z Markiem Raczkowskim walczy ze zmowami cenowymi (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl