UPC promuje ofertę internetu hasłem „The Fastest”
Ruszyła kampania UPC, przygotowana przez agencję K2 Create (Grupa K2), w której bohater marki UPCeusz proponuje ofertę szybkiego internetu.
Internet UPC dostępny jest w wielu pakietach za 0 zł nawet do 2 miesięcy. A prędkość do 750 Mb/s można mieć teraz w obniżonej cenie, już od 59,99 zł.
- Główny bohater naszego formatu kreatywnego - UPCeusz został stworzony jako uosobienie najwyższej jakości usług UPC, w tym najszybszego na rynku internetu domowego i z myślą o wyjątkowych ofertach. Więc w przypadku tej kampanii mógł się zaprezentować w całej swojej okazałości - mówi Magda Banasik, senior copywriter w K2 Create.
Zakres prowadzonych działań obejmuje spot telewizyjny, komunikację OOH, digital, BTL oraz social media.
W pierwszym kwartale 2021 roku baza klientów UPC Polska powiększyła się o 5,3 tys. do 1,53 mln, zaś liczba subskrypcji telewizji cyfrowej wzrosła o 9,2 tys. do 3,27 mln. W zasięgu sieci operatora jest już 3,65 mln gospodarstw domowych.
Dołącz do dyskusji: UPC promuje ofertę internetu hasłem „The Fastest”