UPC Polska po zakończeniu promocji podnosi niektórym klientom o kilka zł cenę za internet
UPC Polska informuje część klientów swojej usługi internetowej, że po zakończeniu okresu promocyjnego ich miesięczna opłata wzrośnie o maksymalnie 8 zł. Każdy użytkownik może się na to nie zgodzić i dalej korzystać z dotychczasowych warunków produktowo-cenowych.
W ostatnich dniach niektórzy klienci UPC zamieszczali na portalach społecznościowych komunikat otrzymany od firmy. Informuje, że podniosła od lipca prędkość internetu do 250 Mb/s, a od września miesięczna opłata wzrośnie o kilka zł (w różnych wersjach dokumentu podawano 5,5 i 8 zł). - Dzięki tej zmianie będziemy mogli nadal inwestować w rozwój naszych usług, bezpieczeństwo i stabilność sieci, wzbogacanie oferty, a także doskonalenie jakości obsługi - uzasadniono.
W komunikacie zaznaczono, że użytkownik może poprzez formularz na stronie UPC.pl zgłosić, że pozostaje przy poprzednich warunkach usługi internetowej albo wypowiedzieć umowę bez dodatkowych kosztów.
Niedawno sieć UPC Polska przyspieszyła klientom najniższych pakietów internetowych prędkość transferu do 60 Mb/s. Przy czym Ewa Sadowska, communications manager w firmie, w odpowiedzi na pytania Wirtualnemedia.pl zaznacza, że podwyżka nie jest związana przyspieszeniem internetu.
- Zmiana warunków umowy dotyczy wybranej grupy klientów (po okresie zobowiązania umów promocyjnych) i nie ma związku z procesem podniesienia prędkości naszym klientom. Zmiana ceny usług dotyczy wybranej grupy klientów internetu. Jednakże dajemy naszym klientom wybór, zapewniając dodatkową możliwość pozostania na dotychczasowych warunkach produktowo-cenowych - przekazała nam Sadowska.
Podwyżka miesięcznej opłaty wynosi maksymalnie 8 zł.
Na koniec marca br. UPC Polska miało 1,43 mln abonentów, w tym 1,1 mln korzystających z usługi internetowej.
Dołącz do dyskusji: UPC Polska po zakończeniu promocji podnosi niektórym klientom o kilka zł cenę za internet