UPC Polska wprowadza do swojej oferty smartfony marki Samsung i dwa razy wyższe pakiety danych
Operator UPC Polska w tym tygodniu wprowadził do oferty smartfony marki Samsung. Zostały również podwojone internetowe pakiety danych.
Portfolio telefonów UPC Polska obejmuje sześć smartfonów marki Samsung z rodziny Galaxy A (A10, A20e, A40, A50, A70) oraz Galaxy S (S10):
Oferta skierowana jest do obecnych i nowych klientów UPC - dla tych przewidziane są promocyjne ceny telefonów. Obecni klienci posiadają także możliwość zakupu telefonu na raty (24 raty 0 proc.). Operator umożliwia również zakup samego smartfonu w cenie podstawowej.
Modele telefonów Samsung są także dostępne w ofercie dla klientów biznesowych. Plany taryfowe przygotowane przez UPC Biznes dla firm, charakteryzują się wyższymi pakietami danych, przy zachowaniu nielimitowanych rozmów, wiadomości SMS oraz MMS. Oprócz tego, klienci biznesowi otrzymują specjalny prezent w postaci dodatkowych pakietów internetowych na rok bez dodatkowych opłat. I tak, w ofercie dostępne są 4 taryfy: Start 7 GB z 10 dodatkowymi GB w prezencie, Smart 14 GB z 25 dodatkowymi GB w prezencie, Pro 21 GB z 50 dodatkowymi GB w prezencie, oraz Pro 50 GB ze 100 dodatkowymi GB w prezencie.
UPC wzbogaca również plany taryfowe w ofercie mobilnej dla klientów indywidualnych, jednocześnie upraszczając portfolio: pakiety Smart, Comfort i VIP pozwalają klientowi na wybór dopasowany do jego potrzeb. Wszystkie oferują nielimitowane połączenia w kraju, nielimitowane wiadomości SMS oraz MMS, a także usługę roamingu. Nowością i jednocześnie elementami wyróżniającymi są podwojone wielkości pakietów internetowych. Teraz wynoszą one odpowiednio: 10 GB, 20 GB oraz 40 GB.
- Konsekwentnie budujemy najbardziej konkurencyjną ofertę superszybkiego internetu i zintegrowanej cyfrowej rozrywki oraz usług mobilnych, utrzymując pozycję najbardziej rekomendowanego przez klientów operatora na rynku. Rozszerzenie naszego portfolio o smartfony firmy Samsung oraz dalszy rozwój naszej oferty mobilnej to kolejny etap w zwiększaniu wartości dla klientów i podnoszeniu ich satysfakcji, a jednocześnie odpowiedź na dynamiczną sytuację na rynku telekomunikacyjnym - komentuje Bogdan Bucurei, chief marketing officer w UPC Polska.
Dołącz do dyskusji: UPC Polska wprowadza do swojej oferty smartfony marki Samsung i dwa razy wyższe pakiety danych