SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

UPC rezygnuje z marki Chello

UPC Polska wprowadza nowe logo i rezygnuje z marki Chello. Zmiany objęły także pakiety internetowe.

W nowym logotypie UPC Polska pojawił się niebieski karczoch.

Wprowadzana oferta internetowa operatora od teraz nazywa się nie Chello, a Internet Sprint (2 Mbit/s), Internet Turbo (4 Mbit/s) oraz Internet Ultra (20 Mbit/s).

upc

Więcej informacji już w środę w portalu Wirtualnemedia.pl w relacji ze spotkania z kierownictwem UPC Polska.

Dołącz do dyskusji: UPC rezygnuje z marki Chello

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl