SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

UPC szykuje nową usługę Replay TV. „Pozwala zignorować sztywność ramówki kanałów linearnych”

Operator kablowy UPC Polska zamierza wprowadzić na polski rynek nową usługę na żądanie Replay TV - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Dzięki niej abonenci mogą oglądać wybrane treści nawet po siedmiu dniach od emisji w kanale telewizyjnym.

Replay TV pozwala na odtwarzanie wybranej pozycji (np. filmu, serialu czy programu) nawet po 7 dniach od emisji w telewizji, bez konieczności ustawienia nagrywania. Jeśli natomiast abonent nie zdążył na dany program to usługa Replay TV daje możliwość obejrzenia go od początku, nawet jeśli emisja na żywo w telewizji jeszcze się nie skończyła.

Usługa jest dostępna m.in. w Szwajcarii, Holandii, Belgii i Austrii. Podczas 43. Międzynarodowej Konferencji i Wystawy PIKE 2016 w Łodzi Ewelina Rabsztyn, dyrektor ds. programmingu w UPC Polska, oficjalnie potwierdziła, że usługa zostanie wprowadzona na polski rynek.

- Liberty Global z przyjemnością wprowadza w kolejnych krajach usługę Replay TV, która odpowiada na wytrawne zachowania konsumenckie, pozwala zignorować sztywność ramówki i oglądać treści ulubionych kanałów o każdej porze - wyjaśnia Ewelina Rabsztyn, dyrektor ds. programmingu w UPC Polska.

UPC przygotowuje się do uruchomienia usługi Replay TV w Polsce, nie zdradza jednak, kiedy to nastąpi. Z informacji portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że testowanie usługi operator rozpoczął już w połowie roku na grupie wybranych abonentów.

- Zależy nam, aby nasi klienci zaangażowali się w tę usługę. Doświadczenia Liberty Global zdobyte m.in. w Holandii czy Belgii, pokazują, że usługa odpowiada na realne potrzeby klientów. Użytkowanie Replay TV jest bardzo wysokie, osiąga wynik dwucyfrowy. Z przyjemnością będziemy to mierzyć na naszych dekoderach - tłumaczy Ewelina Rabsztyn.

Możliwość oglądania programu z siedmiodniowym opóźnieniem nie dotyczy jednak wszystkich kanałów w ofercie UPC. Replay TV działa na wybranych kanałach, np. TV Puls HD, Kino Polska czy Stopklatka HD.

Na koniec czerwca br. sieć UPC Polska miała 1,4 mln klientów, którzy wykupili łącznie 2,9 mln usług.

Dołącz do dyskusji: UPC szykuje nową usługę Replay TV. „Pozwala zignorować sztywność ramówki kanałów linearnych”

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
s3
TV Puls HD, Kino Polska czy Stopklatka HD - wow, czyli powtórka powtórki w trybie on demand
0 0
odpowiedź
User
Ronin
Serce: Co Ty na to Rozum?
Rozum: gaszę ŚWIATŁO... pomarańcze już nikogo nie kręcą
0 0
odpowiedź
User
kłapouchy
Niby fajne, ale jak tylko wybrane kanały to dno dna. Szkoda było to czytać.
0 0
odpowiedź