SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

UPC zmienia wystrój salonów sprzedaży i obsługę klienta

Sieć kablowa UPC Polska otworzyła w Sosnowcu salon sprzedaży, który został urządzony według nowych zasad operatora - „załatw, poznaj, doświadcz”. Zmieniono także sposób obsługi klientów w salonie.

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Zgodnie z nowymi zasadami firmy, pracownicy obsługi zajmą się klientem tuż po wejściu do salonu - zaproponują m.in. zaparzenie herbaty.

- Wszystkie te rozwiązania odzwierciedlają obietnicę marki „Radość z każdej chwili” oraz trzy nasze główne wartości tj. troska, radość, pasja ku lepszemu. Postawiliśmy na nowe, dedykowane strefy obsługi - informuje biuro prasowe UPC Polska.

W sosnowieckim salonie pojawią się cztery strefy obsługi, co bezpośrednio wiąże się z dostępną przestrzenią: strefa z kioskiem (klient może szybko załatwić swoje sprawy), strefa z ekspozycją (prezentacja usług i urządzeń m.in. modemów i dekoderów), strefa obsługi indywidualnej (kameralne miejsca na dłuższe rozmowy), strefa domowa (miejsce do sprawdzenia na żywo jak działa telewizja mobilna, Replay TV).

- Wierzę, że wizyty w salonach sprzedaży opartych o nowy koncept przeniosą doświadczenia naszych klientów na jeszcze wyższy poziom, co umocni naszą pozycję najbardziej rekomendowanego operatora. Cieszę się również, że nowy układ przestrzeni będzie przyjazny dla naszych pracowników. Nowa odsłona doskonale pasuje do naszej marki, łącząc w sobie aspekty związane zarówno z produktami i usługami, jakie oferujemy, jak i radością, którą przynosi korzystanie z nich - tłumaczy Jarosław Pijanowski, VP Sales & Care w UPC Polska.

Koncept powstał we współpracy z pracownią Workplace Solutions.

Na koniec ub.r. sieć UPC Polska miała 1,48 mln klientów, z których 1,04 mln korzystało z telewizji cyfrowej, a 1,17 mln z internetu szerokopasmowego.

Dołącz do dyskusji: UPC zmienia wystrój salonów sprzedaży i obsługę klienta

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ups
„obsłużą klienta w wygodnym fotelu klienci.
- Wszystkie te rozwiązania odzwierciedlają obietnicę marki „Radość z każdej chwili”

Juz po tym fragmencie pressa widac jaka jakość oferuje upc. Kto to w ogole pisał!

Chyba ze faktycznie klient klientowi ma zrobić w salonie Upc laske aby była radość z każdej chwili.
0 0
odpowiedź
User
tl
Firmy widzę przesadzają. Herbata, kawa, może jeszcze sprzedawcy będą robić masaże? Najgorzej jak będą ludzie chodzić wypić herbatkę i wyjdą :D
0 0
odpowiedź
User
Już były Klient
Szkoda, że oferta dla stałych Klientów nie odzwierciedla tej estetyki. Jest nędzne jak tą kolorowa przykrywka.
Właśnie wypowiedziałem umowę. Za stary dekoder, tv, HBO i internet do 120 MB płaciłem 170 PLN miesięcznie. UPC. Miałem umowę bezterminową. UPC ma taki jak mój pakiet z lepszym dekoderem i szybszym Internetem- również bezterminowo- za 89.90 PLN, ale tylko dla nowych Klientów. Zatem drogie UPC - nawet Ty 9 dych idę mnie już mieć nie będziecie. Pozdrawiam Was i Wasze różowe foteliki
0 0
odpowiedź