SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Urban Legends" w kampanii Skanska

Skanska rozpoczyna nową kampanię „Urban Legends", w której uświadamia siłę oddziaływania architektury na przestrzeń, ludzi i model życia kolejnych pokoleń.

W ramach pierwszej części kampanii powstał film z udziałem architekta Zbigniewa Maćkowa, projektanta wrocławskiego budynku Skanska - Nowy Targ.

Zrealizowane wideo to nowatorskie podejście do pokazania budynków biurowych. Kampania ma na celu wyjaśnienie odbiorcom zamysłu i przybliżenie procesu realizacji inwestycji.

Dzięki udziałowi architektów możliwe jest poznanie pierwszych etapów projektu i spojrzenie na niego od środka, oczami projektanta.

Działania wokół kampanii wspierają agencję współpracujące ze Skanska – White Bits oraz Komunikacja Plus PR. Film został zrealizowany przez John Weston Group.

Dołącz do dyskusji: „Urban Legends" w kampanii Skanska

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ad
szkoda ze nikt skanskiej nie wytlumaczyl ze urban legend to naukowe wykorzystywane od lat w kulturoznawstwie okreslenie na plotki, mowiac wspolczesnym jezykiem fake newsy.Troche wiec ten pr w tej chwili jawi sie w nieco innych barwach...
0 0
odpowiedź