Urodzinowe szaleństwo Cyfry+ (wideo)
Cyfra+ pod hasłem "Urodzinowe szaleństwo" rozpoczyna kampanię reklamową z okazji 10-lecia swojego istnienia. Akcja promująca wprowadzaną właśnie ofertę platformy obejmuje telewizję, radio, prasę, internet i outdoor.
Najważniejszym elementem kampanii reklamowej Cyfry+ prowadzonej pod hasłem "Urodzinowe szaleństwo" jest spot telewizyjny. Jego scenariusz opracowali Michał Nowosielski i Paweł Merecz, reżyserią zajął się Michał Sabliński, scenografię przygotował Allan Starski, natomiast całość zrealizował dom produkcyjny Redworks.
Oprócz telewizji urodzinowa akcja reklamowa Cyfry+ obejmuje radio, prasę, internet i outdoor. Hasło i kreacja kampanii mają podkreślać, że oferta promocyjna z okazji jubileuszu platformy jest tak bogata i kompleksowa, że może wydawać się wręcz szalona. Na billboardach outdoorowych umieszczono zróżnicowane lokalnie adresy punktów dystrybucyjnych Cyfry+, w których można skorzystać z jej nowych propozycji abonenckich.
Kreację spotów reklamowych przygotowała agencja Ogilvy Action, produkcją materiałów BTL zajęła się agencja Adah Advertising, natomiast za kreację kampanii w internecie odpowiedzialna jest agencja Galileo. Planowaniem akcji w sieci zajęła się agencja Media Contacts, a w pozostałych mediach - dom mediowy MPG.
Dołącz do dyskusji: Urodzinowe szaleństwo Cyfry+ (wideo)