Vegeta w nowej kampanii promuje kuchnię regionalną
Podravka Polska rozpoczęła nową kampanię marki przypraw Vegeta, w której promuje polską kuchnię regionalną. Towarzyszy jej konkurs, w którym nagrodą jest pobyt w luksusowym hotelu.
Na nowych opakowaniach produktów Vegeta 200g znajdują się nazwy 14 przepisów wraz z dedykowaną ikoną: Regionalne Potrawy. Kampania obejmuje działania w prasie kobiecej i handlowej, internecie, na YouTube oraz na Facebooku: Sekrety Mojej Kuchni.
Do poznania oryginalnych, regionalnych dań mają zachęcać konsumentów opakowania produktów w nowych odsłonach, m.in. potrawki rybnej po kaszubsku, złocistego kurczaka po krakowsku czy tradycyjnej zalewajki łódzkiej.
W ten sposób marka Vegeta chce zachęcić konsumentów do kulinarnego poznania regionów Polski. Promując regionalną kuchnię polską, marka wskazuje na wszechstronność zastosowania przypraw Vegeta
Działaniom promocyjnym towarzyszyć będzie konkurs „Poznaj kuchnię regionalną z Vegetą”, w którym można wygrać wyjazd na weekend do luksusowego hotelu dla dwóch osób, 20 zestawów 2 sztuk bulionówek do zupy oraz 30 koszy z produktami Vegeta i Podravka.
Firma nie podaje, jakie firmy przygotowały obecną kampanię reklamową.
Marka Vegeta była promowana szeroką kampanią reklamową latem ub.r. wówczas promowano nowy produkt w ofercie marki – Vegetę do mięs.
Dołącz do dyskusji: Vegeta w nowej kampanii promuje kuchnię regionalną