VeloBank wybrał w przetargu Altavia Kamikaze + K2
VeloBank w drodze przetargu zdecydował o przedłużeniu współpracy z agencją Altavia Kamikaze + K2 (dawniej K2 Precise).
Altavia Kamikaze + K2 (dawniej K2 Precise) będzie przez kolejny rok rozwijać działania z zakresu SEO & content marketingu dla VeloBanku, odpowiadając za stałą obsługę banku w tym obszarze.
Zakres współpracy obejmuje między innymi analizę SEO, optymalizację portalu internetowego czy tworzenie artykułów poradnikowych do wewnętrznych i zewnętrznych serwisów internetowych.
– Jesteśmy dynamiczną marką, która działa w trybie eXtreme Agile, i zależy nam na partnerach, którzy dotrzymają nam kroku. Zdecydowaliśmy się na kontynuowanie współpracy z Altavia Kamikaze + K2 (dawniej K2 Precise), bo w tej kwestii stają na wysokości zadania. Firma stale pokazuje nam nowe i adekwatne do naszych potrzeb rozwiązania w zakresie SEO oraz contentu, wspólnie inspirujemy się w zakresie możliwości rozwoju marki VeloBank oraz jej biznesu. Dotychczasowe świetne efekty współpracy są dla nas wyznacznikiem na kolejne miesiące – mówi Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca obszarem komunikacji i marketingu w VeloBanku.
Celem współpracy jest efektywne budowanie ruchu organicznego oraz liczby fraz kluczowych, by zwiększyć świadomość oraz zainteresowanie odbiorców usługami VeloBank.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Dołącz do dyskusji: VeloBank wybrał w przetargu Altavia Kamikaze + K2