Vevo (dzięki YouTube) najpopularniejszym serwisem muzycznym
Najpopularniejszym w grudniu serwisem muzycznym w USA był Vevo.
Vevo jest wspólnym przedsięwzięciem Google oraz wytwórni Universal Music Group i Sony Music. Serwis wystartował 8 grudnia i - jak wynika z danych firmy badawczej comScore - do końca minionego roku udało mu się przyciągnąć 35,4 miliona unikalnych użytkowników zza oceanu.
W pokonanym polu Vevo pozostawił serwisy: MySpace Music (33,1 mln unikalnych odwiedzających), AOL Music (29,0 mln), Warner Music (23,3 mln), MTV Networks Music (17,6 mln), Yahoo! Music (16,4 mln), Jango Music Network (9,6 mln), ToneFuse Music Network (8,3 mln), MSN Music (6,6 mln) oraz Rhapsody (6,5 mln).
Trzeba tutaj jednocześnie podkreślić, że swój sukces Vevo w dużej mierze zawdzięcza swojemu dedykowanemu kanałowi na YouTube, z którego w grudniu pochodziło aż 32,6 miliona (92 proc.) unikalnych użytkowników serwisu.
źródło: TechCrunch
Dołącz do dyskusji: Vevo (dzięki YouTube) najpopularniejszym serwisem muzycznym