VH1 zmienia oprawę i stawia na muzykę z ostatnich lat
Kanał VH1 Polska od 30 września br. zmieni ofertę muzyczną na bardziej współczesną. Na antenie pojawią się nowe pasma, a kanał zyska też nową oprawę i logo. - Nasi widzowie zmieniają się i tego samego oczekują od nas - mówi Wirtualnemedia.pl Daniel Reszka, wiceprezes VIMN Polska.
Obecnie VH1 Polska prezentuje głownie teledyski z lat 80. i 90. XX wieku. Od 30 września będą one pojawiły się na antenie sporadycznie, a większość ramówki wypełnią klipy z okresu od 2000 do 2015 roku. Stacja zyska nową oprawę graficzną i logo (przygotowane wewnętrznie przez nadawcę).
Na antenie pojawią się nowe listy przebojów nadawane o godz. 11.00 i 19.00, czyli m.in. „US Chart” i „European Chart”. Program „Party Starter”, nadawany dotąd w weekendy, oglądać będzie można codziennie o godz. 20.00.
Zmiany mają zwiększyć jeszcze oglądalność VH1 Polska. W sierpniu br. jego udział w rynku wyniósł 0,03 proc. w grupie 4+ i 0,04 proc. grupie 16-49 (dane Nielsen Audience Measurement - zobacz wyniki wszystkich kanałów muzycznych).
Dołącz do dyskusji: VH1 zmienia oprawę i stawia na muzykę z ostatnich lat