Viacom chce pomóc reklamodawcom tworzyć akcje niestandardowe w digitalu
Viacom International Media Networks (VIMN), nadawca m.in. MTV, Nickelodeon, Comedy Central i Channel 5, tworzy międzynarodową grupę, która ma pomóc reklamodawcom tworzyć niestandardowe i oparte na kontencie kampanie w mediach cyfrowych.
Grupa będzie współpracować z obecnymi i potencjalnymi reklamodawcami kanałów Viacom w zakresie rozwoju rozwiązań marketingowych opartych na całym portfolio Viacom. Zespół będzie odpowiedzialny m.in. za tworzenie dostosowanych do potrzeb klientów cyfrowych produktów opartych na międzynarodowych wydarzeniach organizowanych przez Viacom, jak np. MTV EMA.
Zespołem tym, który będzie pracować w biurach w Londynie i Nowym Jorku pokieruje Philip O'Ferrall jako head of commercial innovation. O'Ferrall jest wiceprezesem ds digital w VIMN od 2011 roku, Teraz do jego obowiązków należy rozwój oferty digital content. Będzie w tym zakresie ściśle współpracować z dywizją sprzedaży reklam VIMN, międzynarodowymi zespołami od branded content, marketingu i badań. Raportować będzie do Boba Bakisha, chief executive w VIMN.
Dołącz do dyskusji: Viacom chce pomóc reklamodawcom tworzyć akcje niestandardowe w digitalu