Darmowy serwis streamingowy Pluto TV trafi na polski rynek
Koncern Viacom planuje na polskim rynku uruchomić darmową platformę streamingową Pluto TV. Na chwilę obecną nadawca nie zdradza daty debiutu tego serwisu w naszym kraju.
O wprowadzeniu Pluto TV na nasz rynek poinformowała szefowa Viacomu w Polsce Katarzyna Samojluk podczas swojego wystąpienia na konferencji Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej (która odbywała się od 20 do 22 maja w Sopocie).
Samojluk nie zdradziła daty debiutu tego serwisu w naszym kraju.
Jak już informowaliśmy, Pluto TV w zeszłym roku przejął Viacom. Transakcja o wartości 340 mln dolarów została sfinalizowana w pierwszym kwartale 2019 roku. Szefem serwisu pozostał Tom Ryan - założyciel i szef platformy.
Pluto TV funkcjonuje na rynku od 2013 r., platforma jest dostępna w USA oraz w Wielkiej Brytanii w internecie, także za pośrednictwem urządzeń typu OTT.
Obecnie Pluto TV przyciąga miesięcznie ok. 12 mln użytkowników. Platforma oferuje darmowy dostęp (w oparciu o model reklamowy, czyli jest bezpłatna dla użytkowników) do ponad stu kanałów tematycznych, wśród których są Pluto TV Movies, Pluto TV Kids and Pluto TV Fight oraz Pluto TV Explore. W ofercie funkcjonują także kanały prowadzone przez konkretne marki.
Dołącz do dyskusji: Darmowy serwis streamingowy Pluto TV trafi na polski rynek