SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Darmowy dostęp do Viaplay w sieci kablowej UPC miesiąc dłużej

Operator kablowy UPC Polska informuje abonentów, że mogą o miesiąc dłużej korzystać z darmowego dostępu do platformy streamingowej Viaplay. Promocja miała obowiązywać do 9 stycznia, a będzie do 9 lutego.

Przed miesiącem informowaliśmy, że UPC Polska rozsyła do klientów posiadających nawet sam pakiet internetowy e-mail o świątecznym „prezencie”. Aby skorzystać z promocji, trzeba było zalogować się w serwisie „Moje UPC”. Aktywacja Viaplay była bezpłatna i trwała 15 minut. Abonent otrzymał dane, które były konieczne do skorzystania z promocji. Po 9 stycznia usługa miała zostać odłączona.

UPC informuje o przedłużeniu promocji

Po Nowym Roku sieć kablowa UPC Polska zaczęła rozsyłać kolejne e-maile do osób, które skorzystały z promocji. - W Nowym Roku życzymy Ci jeszcze więcej pięknych chwil. Cieszmy się też, że spodobał Ci się prezent od nas – dostęp do Viaplay bez opłat. I żeby umilić początek 2022 roku, przedłużamy Ci bezpłatny dostęp do Viaplay aż do 9 lutego - można przeczytać w wiadomości.

W jaki sposób korzystać dalej z promocji? - Wszystkim się też zajmiemy – nic nie musisz robić, żeby nadal korzystać z Viaplay. A po 9.02 sami wyłączymy dostęp do platformy. Ot tak, bo dziękujemy Ci, że jesteś naszym Klientem. Daj się porwać sportowym emocjom z Viaplay, wciągającym serialom i filmowym hitom! Życzymy miłego oglądania Viaplay od UPC! Zespół UPC - dodaje operator, który niedawno został przejęty przez właściciela sieci komórkowej Play.

Wyższe ceny w UPC Polska

Z usług UPC Polska korzysta ponad 1,535 mln osób. Ze świąteczno-noworocznej promocji mogło więc skorzystać wielu Polaków. Niedawno informowaliśmy, że UPC Polska rozsyła do abonentów także innego e-maila, w którym informuje o podniesieniu prędkości internetu od 1 lutego 2022 roku. Wiąże się to z podwyżką opłat o 8 zł miesięcznie. Uważni klienci mogą uniknąć wyższych opłat (przeważnie o 8 zł miesięcznie).

Osoby, które w ogóle nie chcą skorzystać z szybszego internetu mogą do końca stycznia 2022 roku zadeklarować to pod specjalnym adresem internetowym (upc.pl/zmiana-uslugi). W formularzu konieczne jest podanie numeru klienta (można go znaleźć na comiesięcznych rachunkach rozsyłanych drogą e-mail) i PESEL. Wówczas prędkość internetu i opłaty abonamentowe tych klientów nie ulegną zmianie. Część klientów związanych z siecią kablową bezterminowymi umowami dostała informacje o podwyżce cen za pakiety telewizyjne. Do końca stycznia mogą wypowiedzieć umowę.

Viaplay działa od sierpnia

Platforma Viaplay wystartowała na polskim rynku 3 sierpnia br. W jej ofercie są m.in. mecze Bundesligi, Ligi Europy, skandynawskie seriale, produkcje znane z innych platform, jak „Opowieść podręcznej”, nowa polska edycja programu „Fort Boyard” i starsze filmy.

Tuż po starcie eksperci i internauci nie kryli rozczarowania z powodu jakości transmisji. Były one oferowane w rozdzielczości HD 720p. Dzisiaj Full HD to standard, a Eleven Sports 1 jest też dostępny w 4K. Viaplay testuje obecnie transmisje w rozdzielczości Full HD. Viaplay był też później krytykowany za przerwy w transmisji z hitowego meczu Bundesligi z Robertem Lewandowskim i problemy z odbiorem gali KSW.

Skandynawska NENT Group poinformowała, że w trzecim kwartale br. platforma streamingowa Viaplay zyskała poza Skandynawią 286 tys. subskrybentów, z czego zdecydowaną większość w Polsce. Dzięki współpracy z partnerami (UPC Polska, Vectra, Play) NENT spodziewa się znacznego wzrostu liczby abonentów, ponieważ stanowią oni 25 proc. udziału polskiego rynku płatnej telewizji i 30 proc. tego samego rynku krajów bałtyckich. Pod koniec września Viaplay pozyskał łącznie 313 000 subskrybentów w naszym kraju, Litwie, Łotwie i Estonii.

Słabiej wyglądają ostatnie dane dotyczące Viaplay w Mediapanelu. We wrześniu, kiedy wszyscy mogli przez miesiąc za darmo przetestować serwis, platforma zanotowała 2,25 mln użytkowników i 7,71 proc. zasięgu, w październiku - 1,66 mln użytkowników i 5,63 proc. zasięgu, a w listopadzie już tylko 1,1 mln internautów i 3,69 proc. zasięgu.

Dołącz do dyskusji: Darmowy dostęp do Viaplay w sieci kablowej UPC miesiąc dłużej

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Darmowy Viaplay
Obejrzałem ostatni sezon serialu, który doniedawna nie było w Polsce. Obejrzałem z ciekawości Fort Boyard. I przez kilka dni szukałem coś do obejrzenia (poza sportem, bo się nim nie interesuję) i nie znalazłem. Część już widziałem, część jest stare jak świat, część to klasy Ź. Jakoś mnie nie dziwi, że UPC namawia do dalszego testowania, zapewne zbyt mały odzew był.
0 0
odpowiedź
User
Asia
W grafice leci stworek na fajerwerku a w tle tyyyle fajerwerków. Ale uczta dla uszu!
0 0
odpowiedź
User
Damian
dla tych co mają upc jaka na na tym kanale ppv jest jakość obrazu pytam bo nie mam a jak oglądałem u kumpla viaplay to obraz był fatalny na bardzo dobrym tv i szybkim necie proszę odp
0 0
odpowiedź