Visa: kontekstowe oferty powiązane z kartami płatniczymi, w Polsce w 2015 r.
Organizacja Visa zawarła sojusz z firmą edo interactive, służący wykorzystaniu potencjału rynku ofert kontekstowych powiązanych z kartami płatniczymi.
Wkrótce rozpocznie się wdrażanie wspólnej usługi w Wielkiej Brytanii, gdzie zostanie ona zaoferowana na szeroką skalę na początku 2015 r. Drugim krajem w Europie, który wdroży tę usługę w przyszłym roku, będzie Polska. Nowe rozwiązanie ma umożliwić detalistom kierowanie do konkretnych klientów, za ich zgodą, spersonalizowanych ofert dopasowanych do ich preferencji zakupowych.
Użytkownik karty Visa po przystąpieniu do programu i dokonaniu płatności będzie mógł korzystać z ofert dopasowanych do jego zainteresowań, dostępnych w każdym miejscu i przy użyciu dowolnego urządzenia. W przypadku rabatów, zwrot części kwoty zakupu na rachunek karty nastąpi zaraz po rozliczeniu transakcji.
Natomiast korzyści z platformy dla firm handlowo-usługowych to możliwość dotarcia do precyzyjnie dobranej grupy klientów oraz zaoferowania rabatów w oparciu o transakcję dokonaną kartą Visa.
Firma edo interactive współpracuje przy tworzeniu i dostarczaniu takich ofert z ponad 200 bankami i ponad 1000 detalistów w USA.
Dołącz do dyskusji: Visa: kontekstowe oferty powiązane z kartami płatniczymi, w Polsce w 2015 r.