Vitrum D3 reklamuje się hasłem "Odporność w opakowaniu ze słońcem"
Pod hasłem "Odporność w opakowaniu ze słońcem" wystartowała nowa kampania preparatu Vitrum D3 (Takeda Pharma), którą przygotowała ID Advertising.
Kampania informuje o suplementacji witaminą D w okresie jesienno-zimowym. Suplement wzmacnia także naszą odporność - przekonuje producent Vitrum D3 w reklamie.
Spot reklamowy w różnych wersjach (30 sek., 15 sek., 6 sek.) będzie emitowany w stacjach telewizyjnych, na kanałach społecznościowych i w serwisach VOD.
Dodatkowo kampania wspierana jest w digitalu i poprzez materiały POS.
Za koncepcję odpowiada ID Advertising. Lemon Film zajęło się produkcją, OMD zakupem mediów. Spot wyreżyserował Krzysztof Kujawski.
Dołącz do dyskusji: Vitrum D3 reklamuje się hasłem "Odporność w opakowaniu ze słońcem"