Viva Polska liderem, w górę VH1
Liderem stacji muzycznych była w październiku Viva Polska. Najsłabsze wyniki w segmencie zanotował Rebel.tv - kanał ogląda średnio 587 widzów.
Wśród widzów powyżej 4 roku życia Viva Polska miała 0,59 proc. udziału (wzrost o 7,9 proc.). Na drugiej pozycji znalazła się stacja 4FunTv z 0,19 proc. udziału w rynku (wzrost o 1,6 proc.). Eska TV miała 0,071 proc. udziału w rynku - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Muzyczno – komediowy VH1 miał w październiku 0,15 proc. udziału (wzrost o 44,7 proc.), zaś rozrywkowo - młodzieżowy kanał MTV – 0,3 proc. udziału (wzrost o 30,6 proc.).
październik | 2009 | 2010 | 2010 |
GRUPA 4+ | SHR% | AMR | SHR% |
Viva Polska | 0,543 | 35 754 | 0,586 |
MTV Polska | 0,229 | 18 256 | 0,299 |
4FunTv | 0,185 | 11 475 | 0,188 |
VH1 Polska | 0,103 | 9 066 | 0,149 |
Eska TV | b.d | 4 323 | 0,071 |
Rebel.tv | b.d | 587 | 0,010 |
W grupie 13-29 Viva Polska zanotowała 1,62 proc. udziału (-3,5 proc.). Ostatnia pozycja przypadła Rebel.tv (0,018 proc. udziału). Duży wzrost zanotował VH1 – emitujący od kwietnia pasmo Comedy Central Family (0,41 proc. udziału ; wzrost o 81,7 proc.).
październik | 2009 | 2010 | 2010 |
GRUPA 13-29 | SHR% | AMR | SHR% |
Viva Polska | 1,678 | 15 826 | 1,620 |
MTV Polska | 0,833 | 11 278 | 1,154 |
4FunTv | 0,521 | 4 666 | 0,478 |
VH1 Polska | 0,224 | 3 972 | 0,407 |
Eska TV | b.d | 2 795 | 0,286 |
Rebel.tv | b.d | 173 | 0,018 |
Najchętniej oglądane na kanale Viva Polska były Teledyski. Dużym zainteresowaniem cieszył się także program „Hot or not”.
Raport top programów | ||
Viva Polska | wszyscy 4+ | |
Program | AMR | SHR % |
TELEDYSKI | 154 723 | 1,780 |
HOT OR NOT | 136 157 | 1,720 |
LOWY POLOWY /TELEDYSKI/ | 120 399 | 1,620 |
POWER LISTA | 119 413 | 2,380 |
CLUB CHARTS | 118 409 | 1,380 |
KOCHA NIE KOCHA | 117 799 | 1,720 |
PLANETVIVA | 115 086 | 1,240 |
PL TOP 10 | 114 725 | 1,090 |
ZRYWACZ | 110 151 | 3,130 |
VIVA HITS POLSKA | 108 191 | 2,180 |
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości AtMedia.
Dołącz do dyskusji: Viva Polska liderem, w górę VH1