„Vogue” zarobił 170 proc. więcej z reklam, mocno w górę także „Twój Styl”, „Zwierciadło” i „Elle” (Top10)
W I połowie br. znacząco - w porównaniu z tym samym okresem ub.r. - wzrosły przychody reklamowe miesięczników „Vogue” (o 172 proc.), „Elle” (o 88,8 proc.) i „Zwierciadło” (o 84,8 proc.) - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
W I półroczu br. wydawcy magazynów zarobili cennikowo na reklamach 2,17 mld zł. To niemal jedna trzecia (29,4 proc.) więcej niż w tym samym okresie 2022 roku – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl (dane cennikowe netto, bez rabatów, Kantar Media).
Największe wpływy wśród magazynów osiąga „Vogue”, który zwiększył je rok do roku o 172 proc., do 320,5 mln zł.
Wicelider zestawienia – miesięcznik „Twój Styl” – wypracował 190,4 mln zł przychodów z reklam, zwiększając je rdr o 60 proc.
Trzeci na podium „Tele Tydzień” miał 142,2 mln zł wpływów reklamowych – 24,5 proc. więcej niż w tym samym okresie ub.r.
Na reklamę w „Vivie” marketerzy wydali 96,3 mln zł (+ 3 proc.), w „Życiu na gorąco” – 95,9 mln zł (+35,9 proc.), w „Zwierciadle” – 88,7 mln zł (+84,8 proc.).
„Elle” na reklamach zarobiło 54,8 mln zł (+88,8 proc.), „Twoje imperium” – 49,6 mln zł (+59,1 proc.), „Chwila dla Ciebie” – 48 mln zł (+21,6 proc.), a „Pani” – 44,7 mln zł (+33,4 proc.).
Dołącz do dyskusji: „Vogue” zarobił 170 proc. więcej z reklam, mocno w górę także „Twój Styl”, „Zwierciadło” i „Elle” (Top10)
da się. W papierze jest zysk, a w digital nikt nie ma. Nawet amazon z e-booków zysku nie ma. Z papieru masz kasę jeśli zadrukujesz go czymś dobrym lub choćby przyzwoitym. Inna kwestia, że burda nawet w papierze nic nie ma. NG prai o bidnych uchodźcach, nowych kolorowych "europejczykach", że afrykę trzeba żywić, że europa zawdzięcza cywilizację kolorowym i oni-uchodźcy są prawdziwymi mieszkańcami i inne takie..... Kto o zdrowych zmysłach to będzie kupować?????