Volkswagen łagodzi ton reklam Golfa (wideo)
Po zalewie skarg na reklamę z walczącymi z naukowcem klonami,Volkswagen przygotował dużo łagodniejszą kampanię promującą markęGolf.
Przypomnijmy, że w styczniu tego roku brytyjski regulator rynkureklamowego ASA (Advertising Standards Authority)otrzymał ponad tysiąc skarg na reklamę nowego modelu samochoduVolkswagen Golf.
Widzowie byli przede wszystkim oburzeni nadmiernym poziomemprzemocy zaprezentowanym w spocie, w którym "główny projektant"auta walczy ze swoimi klonami w stylu znanym z serii filmów'Matrix'.
Liczba złożonych na reklamę skarg była piątą najwyższą whistorii brytyjskiego rynku, a ASA zakazała emisji spotuprzed godziną 21.
Teraz Volkswagen, najwyraźniej nauczony tamtymdoświadczeniem, postanowił uderzyć w dużo łagodniejszetony i przygotował na rynek brytyjski o wiele bardziej subtelnąkampanię promującą Golfa VI.
Premierowy spot w ramach kampanii 'Like a Golf' zawiera serięcodziennych scen, w których ludzie porównują inne marki samochodówdo VW Golfa. Reklamę kończy hasło "Why drive something like a Golf,when you can drive a Golf?" ("Po co jeździć czymś podobnym doGolfa, skora można jeździć Golfem?").
Oba spoty przygotowała agencja reklamowa DDBLondon.
źródło: guardian
Dołącz do dyskusji: Volkswagen łagodzi ton reklam Golfa (wideo)