Telezakupy sprzed lat reklamują „W lesie dziś nie zaśnie nikt” na Netfliksie (wideo)
Netflix opublikował spot reklamujący film „W lesie dziś nie zaśnie nikt”, który udostępniono na platformie w zeszły piątek. Klip nawiązuje do stylistyki telezakupów.
W spocie występuje Wojciech Mecwaldowski, który w filmie „W lesie dziś nie zaśnie nikt” gra kierownika obozu Adrenalina, do którego przyjeżdżają główni bohaterowie. Mecwaldowski na tle scenerii znanej z filmu pokazuje zalety pobytu w tym obozie.
Spot jest utrzymany w konwencji reklam z początku lat 90.: ma słabą jakość obrazu i dźwięku oraz archaiczne efekty wizualne.
Kochani rodzice, przyślijcie siekiery. Obóz Adrenalina zaprasza!
Opublikowany przez Netflix Poniedziałek, 23 marca 2020
„W lesie dziś nie zaśnie nikt” na Netfliksie z powodu koronawirusa
Akcja „W lesie dziś nie zaśnie nikt” opowiada o grupie nastolatków uzależnionych od technologii, którzy trafiają na obóz offline. - Wspólna wędrówka po lasach bez dostępu do smartfonów nie zakończy się jednak tak, jak zaplanowali to organizatorzy. Będą musieli zawalczyć o prawdziwe życie z czymś, czego nie widzieli nawet w najciemniejszych zakamarkach internetu. W obliczu czyhającego w lesie śmiertelnego niebezpieczeństwa odkryją, czym jest prawdziwa przyjaźń, miłość i poświęcenie - czytamy w zapowiedzi.
„W lesie dziś nie zaśnie nikt” jest promowany jako pierwszy polski horror typu slasher. W filmie grają m.in. Julia Wieniawa, Michał Lupa, Wiktoria Gąsiewska, Stanisław Cywka, Sebastian Dela, Gabriela Muskała, Mirosław Zbrojewicz, Piotr Cyrwus i Olaf Lubaszenko.
„W lesie dziś nie zaśnie nikt” na Netfliksie jest dostępny od minionego piątku. Pierwotnie film miał 13 marca trafić do kin, ale dzień wcześniej kina w całym kraju zostały zamknięte z powodu epidemii koronawirusa.
O takiej formie dystrybucji filmu zdecydowali jego producent Akson Studio i dystrybutor Next Film. Po udostępnieniu na Netfliksie „W lesie dziś nie zaśnie nikt” nie będzie już pokazywany w kinach. - To wyjątkowa sytuacja, która nigdy nie miała miejsca i nie oczekujemy, że stanie się standardem - przekazał Next Film portalowi Wirtualnemedia.pl.
W związku z epidemią koronawirusa do płatnych ofert serwisów VoD szybko trafiła też „Sala samobójców. Hejter”. Film miał premierę kinową 6 marca, był wyświetlany w kinach do 11 marca.
Według badania Gemius/PBI w styczniu br. Netflix miał w Polsce 4,79 mln użytkowników i 71,2 mln odsłon, w obu tych statystykach był liderem wśród serwisów VoD.
Platforma nie ujawnia, ilu płacących użytkowników ma w Polsce. Z szacunków Amper Analysis wynika, że może ich być 800 tys.
Globalnie w czwartym kwartale ub.r. liczba subskrybentów Netflixa wzrosła o 8,76 mln do 167,09 mln. Platforma zanotowała 5,47 mld dolarów wpływów i 587 mln dolarów zysku netto. W USA pozyskała jedynie 420 tys. nowych klientów (wobec 1,53 mln rok wcześniej), co uzasadnia rosnącą konkurencją. Podkreśla też, że „Wiedźmin” okazał się najpopularniejszym z pierwszych sezonów jej seriali.
W 2019 roku Netflix wydał na zawartość programową rekordową kwotę 15 mld dolarów - wynika z danych firmy analitycznej BMO Capital Markets. Według prognoz ekspertów serwis nie zamierza ograniczać się w przyszłości w inwestowaniu w treści. W 2020 roku może to być kwota 17,3 mld, zaś w 2028 - 26 mld dolarów.
Dołącz do dyskusji: Telezakupy sprzed lat reklamują „W lesie dziś nie zaśnie nikt” na Netfliksie (wideo)