„W paczce siła” hasłem reklamowym kabanosów dla dzieci Gryzzale
Tarczyński rozpoczyna pierwszą pełnowymiarową kampanię reklamową Gryzzali, czyli kabanosów dla dzieci. Już od 19 sierpnia spoty reklamowe pod hasłem "W paczce siła" pojawią się nie tylko na ekranach telewizorów, ale również w kinach oraz na Youtube.
Bohaterami kampanii będą mali muszkieterowie, którzy nawiązują do głównych motywów komunikacyjnych marki Tarczyński.
Marka kabanosów Gryzzale powstała z myślą o dotarciu do młodych konsumentów. Ich nowa kampania reklamowa obejmuje szeroko zakrojone działania promocyjne w telewizji, w kinach oraz w digitalu. 15-sekundowy spot, ukazujący codzienne życie rodzinne oraz nieposkromioną wyobraźnię dzieci, będzie emitowany m.in. we wszystkich kluczowych stacjach telewizyjnych. W spocie wystąpią również mali muszkieterowie, którzy będą nawiązywać do głównej platformy komunikacji kabanosów Tarczyński.
Ponadto reklamę, w której pojawią się także Mocu, Lool i Megi, będzie można zobaczyć przed seansami w sieci kin Cinema City oraz na YouTube. Dodatkowo marka Tarczyński przygotowała wyróżniające się i interaktywne ekspozytory w sklepach, które będą zachęcać dzieci do wspólnej zabawy. Akcja promocyjna Gryzzali potrwa do 15 września.
Dołącz do dyskusji: „W paczce siła” hasłem reklamowym kabanosów dla dzieci Gryzzale