376 tys. widzów śledzi „W pełnym świetle” Ewy Bugały. TVP Info liderem
Pierwsze trzy wydania nowego programu Ewy Bugały „W pełnym świetle” oglądało średnio 376 tys. widzów. Audycja daje TVP Info pozycję lidera oglądalności wśród stacji newsowych.
Nowy program „W pełnym świetle” emitowany jest w TVP Info w niedziele o godz. 21.00, począwszy od 2 września br. Jego średnia oglądalność do 16 września 2018 roku wyniosła 376 tys. osób, co przełożyło się na 2,42 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,55 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,03 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Widownia programu rośnie z odcinka na odcinek. Pierwszy z nich śledziło 341 tys. osób, drugi - 378 tys. widzów, a trzeci - 408 tys.
Kanał TVP Info w czasie nadawania magazynu prowadzonego przez Ewę Bugałę wygrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym z konkurencyjnymi stacjami. TVN24 ma w tym paśmie 1,80 proc. udziału, a Polsat News - 0,61 proc.
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 TVN24 jest liderem.
„W pełnym świetle” to autorski program Ewy Bugały. Dziennikarka w swojej audycji, w której prezentowane są wydarzenia i reformy rządowe odmieniające życie Polaków, rozmawia z politykami, ekspertami i samorządowcami.
Według danych Nielsen Audience Measurement w sierpniu średnia oglądalność minutowa TVP Info wynosiła 194 228 widzów, a udział stacji w rynku oglądalności - 3,49 proc.
Dołącz do dyskusji: 376 tys. widzów śledzi „W pełnym świetle” Ewy Bugały. TVP Info liderem