SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

376 tys. widzów śledzi „W pełnym świetle” Ewy Bugały. TVP Info liderem

Pierwsze trzy wydania nowego programu Ewy Bugały „W pełnym świetle” oglądało średnio 376 tys. widzów. Audycja daje TVP Info pozycję lidera oglądalności wśród stacji newsowych.

Ewa Bugała, fot. TVP Ewa Bugała, fot. TVP

Nowy program „W pełnym świetle” emitowany jest w TVP Info w niedziele o godz. 21.00, począwszy od 2 września br. Jego średnia oglądalność do 16 września 2018 roku wyniosła 376 tys. osób, co przełożyło się na 2,42 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,55 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,03 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Widownia programu rośnie z odcinka na odcinek. Pierwszy z nich śledziło 341 tys. osób, drugi - 378 tys. widzów, a trzeci - 408 tys.

Kanał TVP Info w czasie nadawania magazynu prowadzonego przez Ewę Bugałę wygrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym z konkurencyjnymi stacjami. TVN24 ma w tym paśmie 1,80 proc. udziału, a Polsat News - 0,61 proc.

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 TVN24 jest liderem.

„W pełnym świetle” to autorski program Ewy Bugały. Dziennikarka w swojej audycji, w której prezentowane są wydarzenia i reformy rządowe odmieniające życie Polaków, rozmawia z politykami, ekspertami i samorządowcami.

Według danych Nielsen Audience Measurement w sierpniu  średnia oglądalność minutowa TVP Info wynosiła 194 228 widzów, a udział stacji w rynku oglądalności - 3,49 proc.

Dołącz do dyskusji: 376 tys. widzów śledzi „W pełnym świetle” Ewy Bugały. TVP Info liderem

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ton nadaje
Dali jej pasmo, w którym tvn24 daje powtórkę Łaszcz, a Polsat News serwis. Sprytnie. To nie zmienia faktu, ze panna tak w CNN, czy Fox News nadal by parzyła kawę...
0 0
odpowiedź
User
Pecunia
Nie dała rady w biznesie to tylko partyjną propagandę będzie robić do koñca życia. Smutne. A co będzie jak PiS przegra... Jakaś Republika tv z osiedlowym odbiorem...
0 0
odpowiedź
User
Jan
Prymitywna, propagandowa audycja, z jedna, ustaloną przez biuro polityczne tezą. Do tego pani Bugala, ktora ma zawsze taką mine, jakby nie zdążyła dwójki zrobić.
0 0
odpowiedź