Waldemar Izdebski nowym prezesem Polskich Badań Czytelnictwa
Waldemar Izdebski został wybrany na nowego prezesa Polskich Badań Czytelnictwa przez obradujący w Warszawie Zjazd Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Izdebski będzie prezesem PBC przez dwa lata. Dotąd pracował w tej spółce jako dyrektor ds. badań. W przeszłości był szefem agencji Media Express, dyrektorem marketingu w Grupie Wydawniczej Polskapresse, a także piastował taką samą funkcję w Domu Prasy Regionalnej Mediatak.
Oprócz Waldemara Izdebskiego kandydatem na prezesa PBC był też piastujący funkcję prezesa spółki od połowy 2009 roku Adam Wojdyło. Jednak ostatecznie nie kandydował do zarządu, co tłumaczył przyczynami osobistymi.
Polskie Badania Czytelnictwa to konsorcjum największych polskich wydawców prasy, dbające o standard badań czytelnictwa tytułów prasowych.
Dołącz do dyskusji: Waldemar Izdebski nowym prezesem Polskich Badań Czytelnictwa