SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Walk Creative z większym zyskiem, wpływy o połowę w górę

W ub.r. przychody agencji reklamowej Walk Creative zwiększyły się o 46,2 proc. do 14,63 mln zł, a zysk netto - ze 106,5 do 172,4 tys. zł.

Wpływy Walk Creative od innych spółek z grupy Walk sięgnęły w ub.r. 2,92 mln zł, trzy razy więcej niż przed rokiem (638,8 tys. zł).

Koszty operacyjne agencji były nieznacznie niższe od przychodów - sięgnęły 14,53 mln zł, o 31,5 proc. więcej niż przed rokiem (11,05 proc.). Zdecydowaną większość stanowią wydatki na usługi obce, które wzrosły z 10 do 13,15 mln zł.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Z kolei koszty wynagrodzeń zmalały z 701,1 do 648,8 tys. zł, wydatki na ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia pracownicze zwiększyły się z 95,2 do 112,3 tys. zł,  na amortyzację podskoczyły z 213,1 do 589,6 tys. zł.

Rentowność agencji osłabiło skurczenie się pozostałych wpływów operacyjnych z 1,45 mln do 201,2 tys. zł wynikające z tego, że w 2021 roku umorzono jej spłatę dużej części kredytu uzyskanego po wybuchu epidemii w ramach tzw. tarczy finansowej.

Mimo to wynik sprzedażowy Walk Creative poszedł w górę z 1,05 mln zł straty do 96,8 tys. zł zysku, zysk operacyjny - ze 129,1 do 241,5 tys. zł, a zysk netto - ze 106,5 do 172,4 tys. zł. Zeszłoroczny zysk w całości przeznaczono na kapitał zapasowy.

W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2022, a poprzedni - 2021

Dołącz do dyskusji: Walk Creative z większym zyskiem, wpływy o połowę w górę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl