80 tys. widzów „Walki o piersi”. Polsat Cafe na czele stacji lifestylowych
Nowy program „Walka o piersi” ogląda średnio 80 tys. widzów. Polsat Cafe w czasie jego emisji jest liderem oglądalności wśród stacji lifestylowych.
Polsat Cafe „Walkę o piersi” pokazuje w poniedziałki o godz. 21.00, począwszy od 6 marca br. Średnia widownia programu do 27 marca br. wyniosła 80 tys. osób, co przełożyło się na 0,53 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 0,54 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 0,56 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory zdecydowanie najwięcej widzów obejrzało pierwszy odcinek, który zgromadził 145 tys. widzów.
Trzy topowe odcinki audycji
Polsat Cafe w czasie nadawania audycji wygrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym wśród kanałów lifestylowych. Drugie miejsce zajmuje TVN Style, który w tym paśmie ma 0,48 proc. udziału, a podium uzupełnia TLC - 0,21 proc.
Wśród widzów w grupie 16-59 Polsat Cafe również zajmuje pierwsze miejsce, a w grupie 16-49 - drugie.
Oglądalność programu na tle konkurencji
Autorzy programu „Walka o piersi” przedstawiają historie kobiet, które wstydzą się schorzeń swoich piersi, przez co borykają się z kompleksami i depresją.
Wśród bohaterek znajdują się m.in. kobiety chore na nowotwór piersi. W każdym odcinku kamery towarzyszą pacjentkom od pierwszej diagnozy, aż do ostatniej wizyty w szpitalu, a widzowie poznają ich emocje, nadzieje i obawy.
Producentem programu, który zrealizowano w Centralnym Szpitalu Klinicznym MSWiA w Warszawie, jest Jake Vision.
Udział Polsatu Cafe w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w lutym br. wyniósł 0,44 proc.
Dołącz do dyskusji: 80 tys. widzów „Walki o piersi”. Polsat Cafe na czele stacji lifestylowych