“Warsaw Shore” hitem MTV, stacja nie daje szans konkurencji
Reality-show “Warsaw Shore” po siedmiu odcinkach gromadzi średnio 160 tys. widzów, dystansując ofertę innych stacji muzycznych i młodzieżowych. Udział programu jest kilkanaście razy wyższy od średnich wyników MTV.
Premierowe odcinki “Warsaw Shore” oglądać można na antenie MTV Polska w niedziele o 23.00 począwszy od 10 listopada br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że po siedmiu tygodniach emisji reality-show gromadzi średnio 160 tys. widzów, co daje stacji MTV Polska 2,16 proc. udziału w grupie wszystkich oglądających oraz 6,51 proc. w docelowej dla stacji grupie widzów w wieku od 13 do 29 lat.
Dotąd najwięcej widzów obejrzało czwarty odcinek “Warsaw Shore” nadany 1 grudnia br., który zgromadził przed telewizorami aż 211 tys. osób. Gościnnie pojawił się w nim były piłkarz Radosław Majdan. Na drugiej pozycji znalazł się siódmy odcinek z 22 grudnia z oglądalnością na poziomie 185 tys. widzów.
| Wszyscy 4+ | |
Data | AMR | SHR % |
01-12-2013 | 210 827 | 2,85% |
22-12-2013 | 184 698 | 2,36% |
08-12-2013 | 159 527 | 2,27% |
Program notuje też 17 razy wyższy udział od średniego dobowego udziału MTV, który w okresie od 10 listopada do 22 grudnia br. wynosił 0,13 proc. Natomiast w grupie 13-29 “Warsaw Shore” ma udział 14 razy większy od średniej dla stacji (0,48 proc.).
W paśmie nadawania premierowych odcinków “Warsaw Shore” kanał MTV Polska jest zdecydowanym liderem wśród stacji telewizyjnych dla młodzieży. Na drugim miejscu z udziałem wynoszącym już tylko 0,31 proc. plasuje się muzyczna Eska TV, która dostępna jest w naziemnej telewizji cyfrowej. Kolejne lokaty zajmują Viva Polska (0,27 proc.) i 4fun.tv (0,26 proc.). Z kolei w grupie widzów w wieku od 13 do 29 lat, Eska TV ma 1,52 proc. udziału, a 4fun.tv z 0,82 proc. udziału ma lepszy wynik od stacji Viva Polska (0,71 proc.).
>>> „Warsaw Shore” to najniższa forma sztuki telewizyjnej (opinie)
| Wszyscy 4+ | 13-29 | |
Stacja | AMR | SHR % | SHR % |
MTV Polska - Warsaw Shore | 159 509 | 2,16% | 6,51% |
Eska TV | 22 719 | 0,31% | 1,52% |
4fun.tv | 18 756 | 0,26% | 0,82% |
Viva Polska | 19 978 | 0,27% | 0,71% |
Reality-show „Warsaw Shore” opowiada o przygodach grupy młodych Polaków - czterech kobiet i czterech mężczyzn. Przez cały październik kamery towarzyszyły im w domu, w pracy oraz podczas imprez. Producentem wykonawczym programu jest Golden Media Polska
Program jest polską wersją amerykańskiego formatu “Jersey Shore”, który zadebiutował na antenie tamtejszego MTV w 2009 roku. Produkcja doczekała się w USA aż sześciu edycji.
Dołącz do dyskusji: “Warsaw Shore” hitem MTV, stacja nie daje szans konkurencji