Warszawa chce się promować w sklepach RTV/AGD i siłowniach, szuka agencji
Władze Warszawy wybierają w przetargu agencje, które zajmą się obsługą mediową kampanii stolicy w sieciach sklepów RTV/AGD, siłowniach i klubach fitness - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Przetarg podzielony jest na 3 części. Pierwsza część dotyczy planowania i zakupu czasu na emisję spotów informacyjnych na ekranach LED w sieci sklepów specjalizujących się w sprzedaży sprzętu AGD i RTV, na terenie Warszawy, dla realizacji kampanii informacyjnych .
Część druga dotyczy obsługi w zakresie planowania i zakupu czasu na emisję spotów informacyjnych na ekranach LED w sieci klubów fitness/siłowniach, na terenie Warszawy, zaś część trzecia obejmuje planowanie i zakup powierzchni na nośnikach na ekspozycję informacji w formie naklejek na różnych powierzchniach, w sieci klubów fitness/siłowniach na terenie Warszawy.
Wybrane firmy będą współpracować z władzami stolicy do końca listopada 2025 roku.
Oferty można składać do 16 czerwca br.
Dołącz do dyskusji: Warszawa chce się promować w sklepach RTV/AGD i siłowniach, szuka agencji