368 tys. widzów programu Jana Pospieszalskiego „Warto rozmawiać” w TVP Info
W sezonie 2018/2019 program „Warto rozmawiać” oglądało średnio 368 tys. widzów. TVP Info w czasie emisji premierowych odcinków audycji Jana Pospieszalskiego zajęła drugie miejsce w rynku stacji newsowych. Wpływy z reklam wyniosły 388 tys. zł.
Publicystyczny program „Warto rozmawiać” w sezonie 2018/2019 pokazywany był w poniedziałki około godz. 20.50. W okresie od 27 sierpnia 2018 roku do 24 czerwca 2019 roku audycję oglądało średnio 368 tys. widzów, co przełożyło się na 2,43 proc. udziału w grupie 4+, 0,78 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 1,15 proc. w 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię zgromadził odcinek z 14 stycznia br., który śledziło 561 tys. widzów. Wśród gości w studiu byli: Krzysztof Cugowski (muzyk), Wojciech Konikiewicz (muzyk), Miłosz Lodowski (strateg kreatywny) i ks. Kacper Malicki (parafia św. Józefa w Warszawie-Ursusie).
Kanał TVP Info w paśmie nadawania audycji minimalnie przegrał walkę o widza ze stacją TVN24, której udział wyniósł wówczas 2,46 proc. Gorzej poradził sobie Polsat News (0,56 proc.).
Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.
Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków audycji wyniosły 388 tys. zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Nowe odcinki programu będzie można oglądać od sierpnia.
Udział TVP Info w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 3,43 proc.
Dołącz do dyskusji: 368 tys. widzów programu Jana Pospieszalskiego „Warto rozmawiać” w TVP Info