Weber Shandwick, PepsiCo i „#Likeagirl” nagrodzone przez PRWeek
Agencja Weber Shandwick zdobyła tytuł Global Agency of the Year przyznawany przez PRWeek Global Awards. Wśród nagrodzonych znalazły się też m.in. PepsiCo i kampania „#Likeagirl” marki Always.
Nagroda PRWeek Global Agency of the Year wyróżnia firmy, które osiągają świetne wyniki biznesowe, charakteryzują się ciągłym rozwojem kapitału intelektualnego, podejmują innowacyjne działania z zakresu szeroko pojętej komunikacji i odznaczają się ponadprzeciętnym podejściem do obsługi klienta budując bliskie i trwałe relacje na różnych kontynentach
Tytuł Global Agency of the Year otrzymała agencja Weber Shandwick, a International Agency - agencja Golin. Nagrodę Global In-House Team przyznano PepsiCo, a Global Brand - Travelzoo. Fred Coke z agencji Golin został uhonorowany tytułem Global Professional-Agency, zaś Aaron Sherinian z United Nations Foundation - Global Professional - In-House.
Nagrodę Global Citizenship odebrały MSLGroup i Procter&Gamble za projekt #LikeAgirl-Unstoppable, zaś tytuł Campaign Of The Year – kampania „Selfie -Nomincs”, którą dla Mastercard przeprowadziła agencja Ketchum.
Dołącz do dyskusji: Weber Shandwick, PepsiCo i „#Likeagirl” nagrodzone przez PRWeek