Weronika Szczepanik na nowym stanowisku w iProspect
Weronika Szczepanik, która do tej pory pełniła rolę senior client performance manager, awansowała i objęła stanowisko client partnera w agencji iProspect (dentsu Polska).
Wraz z kilkunastoosobowym zespołem Weronika Szczepanik odpowiada za kompleksową obsługę klientów performance, w tym m.in. Link4, Wonga.com czy Tchibo. Raportuje bezpośrednio do Nicolette Senye, media practice lead w dentsu Polska.
Weronika Szczepanik jest związana z dentsu od 2016 roku, a w branży marketingowej pracuje od blisko 10 lat. Przeszła całą ścieżkę kariery w zakresie planowania i koordynacji digitalowych kampanii, ze szczególnym naciskiem na performance i wsparcie działań dla e-commerce. W pierwszych latach zajmowała się operacyjnym planowaniem i egzekucją kampanii mediowych jako specjalistka w obszarach direct display & mailing oraz programmatic. Z czasem przeszła do działu client service, gdzie zarządzała wielokanałowymi kampaniami 360.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Obecnie w dentsu kieruje dwoma zespołami i koncentruje się na bliskiej współpracy z klientami performance, którym doradza w obszarze biznesowo-marketingowym. Dodatkowo jest zaangażowania w procesy new business’owe, szkolenia z zakresu digital mediów oraz rozwój działań performance w organizacji.
Szczepanik ukończyła studia magisterskie na kierunku zarządzanie i marketing Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Dołącz do dyskusji: Weronika Szczepanik na nowym stanowisku w iProspect