SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wicenaczelni „Dziennika Gazety Prawnej” z nowymi kompetencjami, Krzysztof Jedlak pierwszym zastępcą

Od 2 listopada br. zmieni się struktura organizacyjna newsroomu „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes). Zastępcy redaktor naczelnej tytułu obejmą merytoryczną odpowiedzialność za wszystkie dodatkowe projekty pod marką „DGP”. Utworzona zostanie też funkcja pierwszego zastępcy redaktor naczelnej Jadwigi Sztabińskiej, którą zajmie Krzysztof Jedlak.

Jadwiga SztabińskaJadwiga Sztabińska

Krzysztof Jedlak będzie odpowiadał za papierowe wydanie „Dziennika Gazety Prawnej”. Pracuje on w redakcji od 2012 roku, najpierw jako szef działu podatkowego gazety, a od 2014 roku jako szef nowo utworzonego działu Gazeta Prawna.

W zakres odpowiedzialności pozostałych wicenaczelnych wejdą zaś nowe projekty wydawnicze pod marką „DGP”. - Przejmą oni nad nimi nadzór merytoryczny - mówi nam Joanna Trzaska-Wieczorek, dyrektor ds. PR w  Infor Biznes.

Dominika Sikora-Malicka będzie odpowiadać za merytoryczną i koncepcyjną koordynację publikacji książkowych, e-booków, dodatków merytorycznych i sprzedażowych do gazety oraz treści audio/wideo. Marek Tejchman nadzorować będzie tematykę ekonomiczną w gazecie, w serwisach internetowych, we wszystkich projektach wydawniczych oraz konferencyjnych i eventowych. Z kolei Paweł Nowacki zajmować się będzie serwisami internetowymi i nowymi projektami elektronicznymi.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Dziennika Gazety Prawnej” w sierpniu br. wyniosła 40 892 egz.
 

Dołącz do dyskusji: Wicenaczelni „Dziennika Gazety Prawnej” z nowymi kompetencjami, Krzysztof Jedlak pierwszym zastępcą

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
I like this
Podoba mi sie. Ciesze sie, ze jakies medium w Polsce wie, jak nalezy sie rozwijac. Nie tylko dopuszczaja i stawiaja na prace zdalna, co doceniaja sami dziennikarze, ale takze potrafia wykorzystac szanse oferowane przez obecny rynek, np. ebooki, tresci cyfrowe - rzeczy komplementarne do biznesu wywodzacego sie z prasy drukowanej. Dziwi mnie, ze inne media najczesciej ograniczaja sie do wydan drukowanych, traktujac internet ciagle po macoszemu. Kibicuje Gazecie Prawnej. :)
odpowiedź
User
polo
wreszcie jakies sensowne decyzje...
odpowiedź