„Więcej chmielu w piwie” reklamuje Harnasia Wysokochmielowego (wideo)
Do sprzedaży trafiła nowa wersja piwa Harnaś (produkowanego przez Carlsberg Polska) - Harnaś Wysokochmielowy. Towarzyszy temu kampania reklamowa pod hasłem „Więcej chmielu w piwie” przygotowana przez Red8 Advertising, Propeller Film, AlienFX i PHD Media Direction.
- Z badań wiemy, że konsumenci postrzegają chmiel jako jeden z najważniejszych składników świadczących o jakości piwa. Dlatego odpowiadając na sugestie konsumentów, nowy wariant Harnasia zawiera więcej chmielu aromatycznego, co komunikujemy w głównym haśle kampanii „Więcej chmielu w piwie” - opisuje Łukasz Kwiatkowski, senior brand manager marki Harnaś w Carlsberg Polska.
Harnaś Wysokochmielowy jest dostępny w półlitrowych butelkach zwrotnych i puszkach (w sugerowanej cenie detalicznej, odpowiednio, 2,59 zł i 3,45 zł) oraz czteropakach puszek (13,80 zł). - Aż 86 proc. konsumentów bardzo pozytywnie oceniło koncept i opakowanie Harnasia Wysokochmielowego, a po jego spróbowaniu 87 proc. badanych deklaruje chęć zakupu - podkreśla Łukasz Kwiatkowski.
Reklamy nowej wersji Harnasia są utrzymane w konwencji typowej dla tej marki, z animowanym góralem będącym jej brand hero w roli głównej.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Akcja reklamowa jest prowadzona od 18 maja w telewizji (kanały główne i tematyczne), na outdoorze oraz w punktach sprzedaży.
Kreacją reklam zajęła się agencja Red8 Advertising, produkcją spotu telewizyjnego - dom produkcyjny Propeller Film, a animacjami - studio AlienFX. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction.
Dołącz do dyskusji: „Więcej chmielu w piwie” reklamuje Harnasia Wysokochmielowego (wideo)