Deon przed Aleteią, półtorej godziny w serwisie Świadków Jehowy (TOP witryn religijnych)
Ponad milion internautów odwiedza trzy witryny o tematyce religijnej: Deon.pl, Aleteia.org i platformę Świadków Jehowy. W tej ostatniej użytkownik spędza średnio ponad półtorej godziny. W czołowej dziesiątce są serwisy „Niedzieli”, „Gościa Niedzielnego” i Radia Maryja.
Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl portal Deon.pl w lutym br. przyciągnął 1,31 mln internautów, co dało 4,42 proc. zasięgu. Każdy odwiedzający spędził na stronie przeciętnie 2 minuty i 10 sekund.
Powyżej miliona odwiedzających miały jeszcze dwie witryny. Aleteia.org zanotowała 1,3 mln użytkowników, 4,37 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 58 sekund średniego czasu korzystania, a działająca pod adresem JW.org platformę Świadków Jehowy, jako stronę www i aplikację mobilną, odwiedziło 1,16 mln internautów (3,91 proc. zasięgu), spędzając przeciętnie po godzinie, 30 minut i 33 sekundy.
Pod względem średniego czasu korzystania JW.org wyprzedza pozostałe witryny religijne o wiele długości. Dość powiedzieć, że poziom 5 minut, i to wielokrotnie, wyprzedziła jedynie Msza-online.net, notując 363 tys. użytkowników, 1,22 proc. zasięgu oraz 29 minut i 43 sekundy przeciętnego czasu korzystania.
„Niedziela” w internecie przed „Gościem Niedzielnym” i Radiem Maryja
W rankingu jest kilka serwisów mediów pozainternetowych. Liderem w tej grupie jest Niedziela.pl, w której 885,3 tys. internautów (2,98 proc. zasięgu) spędziło średnio po 4 minuty i 23 sekundy,
Witryna „Gościa Niedzielnego” zanotowała 431,4 tys. użytkowników, 1,45 proc. zasięgu oraz minutę i 36 sekund przeciętnego czasu korzystania, a RadioMaryja.pl - 311,4 tys. odwiedzających, 1,05 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 58 sekund przeciętnego czasu.
Stacja7.pl przyciągnęła 567,6 tys. internautów (1,91 proc. zasięgu), każdego średnio na 3 minuty i 35 sekund. Opoka.org.pl miała 388,1 tys. użytkowników, 1,31 proc. zasięgu oraz minutę i 54 sekundy przeciętnego czasu korzystania, a Wiara.pl - 284,1 tys. użytkowników, 0,96 proc. zasięgu oraz minutę i 55 sekund średniego czasu.
Miesiąc do miesiąca wyniki większości witryn znacząco zmalały, czego jedna z przyczyn jest oczywista: luty miał trzy dni mniej od stycznia. Deon.pl stracił 448,7 tys. internautów i 4 sekundy przeciętnego czasu korzystania (to odpowiednio 25,5 i 3 proc. w dół), a Aleteia.org - 690,4 tys. użytkowników (34,7 proc.) oraz 2 minuty i 4 sekundy średniego czasu (41,4 proc.).
O ponad połowę zmalała liczba internautów w witrynie „Gościa Niedzielnego” (w dół o 500,4 tys., czyli 53,7 proc.), każdy spędził tam średnio 7 sekund mniej (6,8 proc.). Na Opoka.org.pl ubyło 207,2 tys. użytkowników (34,8 proc.) i 26 sekund przeciętnego czasu korzystania (18,6 proc.), a na Wiara.pl - 33,2 tys. internautów (10,5 proc.) i 13 sekund średniego czasu (10,2 proc.).
Dwa razy dłużej w serwisie Radia Maryja
Platforma Świadków Jehowy zyskała 100,9 tys. internautów (9,5 proc.), ale przeciętny czas spędzony przez każdego zmalał o 23 minuty i 47 sekund (20,8 proc.). Za to na Niedziela.pl przy spadku liczby użytkowników o 90,5 tys. (9,3 proc.) średni czas wydłużył się o 61 sekund (30,2 proc.).
Dwie witryny osiągnęły wzrosty w obu statystykach. Msza-online.net zyskała 1 tys. internautów (0,3 proc.) oraz 4 minuty i 53 sekundy przeciętnego czasu korzystania (19,7 proc.). Natomiast w serwisie Radia Maryja przy wzroście liczby użytkowników o 4,4 tys. (1,4 proc.) średni czas spędzony przez każdego poszedł w górę o 130 proc. - z 2 minut i 10 sekund do 4 minut i 58 sekund.
Dołącz do dyskusji: Deon przed Aleteią, półtorej godziny w serwisie Świadków Jehowy (TOP witryn religijnych)