Wiktor Zborowski i inni aktorzy czytają „Wieczorynki Słodziaków, czyli bajki na dobranoc” (wideo)
Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) rozpoczęła w internecie w ramach akcji Gang Słodziaków emisję cyklu wieczorynek, w których znani polscy aktorzy czytają bajki o losach Słodziaków. Pierwszą opowieść czyta Wiktor Zborowski. Biedronka chce w ten sposób zachęcić rodziców do czytania dzieciom na głos.
„Wieczorynki Słodziaków, czyli bajki na dobranoc” to 3-odcinkowy cykl dla dzieci o przygodach wesołej szóstki Słodziaków z leśnej polany. Emitowane są na kanale sieci Biedronka w serwisie YouTube.
Formuła każdego z kilkuminutowych odcinków zakłada, że znany aktor w sugestywny i plastyczny sposób czyta na głos gromadce skupionych wokół niego Słodziaków bajkę, w której to one są jednymi z bohaterów.
Wieczorynki mają zachęcić dzieci i rodziców do wspólnego czytania.
„Wieczorynki Słodziaków”, na początek Wiktor Zborowski
- Stworzyliśmy „Wieczorynki Słodziaków” po to, by zachęcić rodziców do częstszego sięgania po książki i czytania ich na głos dzieciom. Takie czytanie pobudza wyobraźnię dzieci oraz uczy rozpoznawać i nazywać emocje. To także idealny sposób na wspólne spędzenie czasu, budowanie więzi i zaufania, możliwość zadawania pytań i znajdowania odpowiedzi - mówi Piotr Szymanowicz, starszy menedżer ds. marketingu w sieci Biedronka.
Pierwszą bajkę z cyklu - pt. „Echo” czyta Wiktor Zborowski. Biuro prasowe Biedronki nie odpowiedziało nam, kto wystąpi w kolejnych odcinkach.
Za realizację „Wieczorynek Słodziaków, czyli bajek na dobranoc” odpowiedzialna jest agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda.
Chodź poznaj Gang Słodziaków
Na oficjalnym kanale sieci Biedronka w serwisie YouTube emitowana jest także piosenka „Chodź poznaj Gang Słodziaków", która po tygodniu od publikacji ma już blisko 1,5 mln wyświetleń. To kolejna piosenka, która powstała w ramach realizowanych przez sieć Biedronka kampanii i jest dostępna w serwisie. W zeszłym roku 7. miejsce wśród najchętniej oglądanych materiałów wideo w zestawieniu YouTube Rewind w Polsce zdobył „Hymn Świeżaków”. Była to jedyna piosenka opublikowana przez firmę, która uplasowała się w pierwszej dziesiątce.
„Wieczorynki Słodziaków” to kolejny pomysł Biedronki, by promować czytelnictwo. Najbardziej rozpoznawalnym projektem sieci jest konkurs na książkę dla dzieci „Piórko”. Wydane w jego ramach bajki zostały entuzjastycznie przyjęte przez czytelników i sprzedały się łącznie w ponad 120 tys. egzemplarzy.
„Wieczorynki Słodziaków” i piosenka „Chodź poznaj Gang Słodziaków" to elementy nowej akcji lojalnościowej Biedronki, która ruszyła 27 sierpnia br.
Biedronka ma w całej Polsce 2832 sklepy.
Dołącz do dyskusji: Wiktor Zborowski i inni aktorzy czytają „Wieczorynki Słodziaków, czyli bajki na dobranoc” (wideo)