SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wilkinson zmienia krajobraz w reklamie (wideo)

Trwa telewizyjna kampania reklamowa Wilkinson pod hasłem "Free your skin". W spocie maszynka tej marki pokazuje swoje możliwości w stylizacji zarostu, metaforycznie zmieniając pejzaż.

W spocie emitowanym w ramach telewizyjnej kampanii reklamowej Wilkinson szara okolica po kilku płynnych pociągnięciach maszynki tej marki staje się pięknym górskim krajobrazem. - W ten metaforyczny sposób chcieliśmy pokazać, że Wilkinson Quattro Titanium Precision pozwala na dokonywanie niepowtarzalnych zmian w stylizacji zarostu, dzięki czemu mężczyźni mogą zmieniać swój wizerunek nawet tak diametralnie, jak odmieniona została sceneria w naszym spocie - uzasadnia Magdalena Kuźniar, brand manager Wilkinson Sword. Kampania pod hasłem "Free your skin" promuje też świąteczny zestaw tej marki, który oprócz maszynki zawiera krem do golenia.




Akcja jest prowadzona od 10 listopada na antenie stacji telewizyjnych (m.in. TVN, TVN7, TV4, Polsat, Discovery) i przez działania PR.

Kreację zaplanowanej do 14 grudnia kampanii przygotowała agencja reklamowa JWT, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia.

Dołącz do dyskusji: Wilkinson zmienia krajobraz w reklamie (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl