Polska marka wymyśliła lody ze sztuczną inteligencją. Trafiły do sprzedaży w znanej sieci
Rodzinna firma Willisch z Wągrowca przygotowała lody stworzone we współpracy ze sztuczną inteligencją. Można je kupić w sklepach Lidl Polska.
Lody Popcornium Karmelotron zostały stworzone specjalnie dla Lidl Polska przez sztuczną inteligencję.
- W związku z ostatnim “boomem” na narzędzia oparte o sztuczną inteligencję postanowiliśmy wykorzystać, to w lodach. - mówi Robert Willisch, właściciel firmy. - Wgraliśmy do popularnego narzędzia [ChatGPT- przyp. red] listę dotychczas zrobionych smaków i AI zaproponowało nowy - popcorn z karmelem. Następnie również za pomocą sztucznej inteligencji stworzyliśmy graficzne projekty opakowań i treści marketingowe. - dodaje Willisch.
Lody o smaku popcornu z karmelem dostępne są w sklepach Lidl w całej Polsce od poniedziałku 7 sierpnia. Produkt jest dostępny jest w czterech wariantach opakowań. Oferta dostępna jest tylko do wyczerpania zapasów.
- Sztuczna inteligencja wygenerowała tyle niesamowitych grafik, że nie chcieliśmy ograniczać się tylko do jednego wariantu. Tak oto powstały 3 kubki z dość abstrakcyjnymi, kosmicznymi grafikami oraz jeden kubek na którym znajdują się portrety osób z naszej firmy przerobione przez AI na postaci z różnych filmowych uniwersów - mówi Hubert Jezierski, odpowiedzialny za marketing Willisch.
Akcja promocji lodów obejmuje mediach społecznościowe marki Willisch (Facebook, Instagram, LinkedIn). - W ramach komunikacji na naszych social mediach będzie publikowany film, na którym m.in. pokazujemy proces generowania grafik w Midjourney - zdradza nam Hubert Jezierski.
Dołącz do dyskusji: Polska marka wymyśliła lody ze sztuczną inteligencją. Trafiły do sprzedaży w znanej sieci
A gdyby tak w kinach sprzedawali popcorn o smaku karmelowym? Super by było! Zwykły to wiadomo, ale że karmelowy? Nawet by mógł być droższy. Ale super by było!