Wirtualna Polska uruchomiła lifestylowy miesięcznik So Magazyn, naczelną Aleksandra Nagel
Wirtualna Polska uruchomiła lifestylowy miesięcznik So Magazyn, gdzie będą publikowane ekskluzywne treści lifestylowe. Redaktor naczelną projektu jest Aleksandra Nagel.
So Magazyn, dostępny pod adresem so-magazyn.pl, ma być wydawany raz w miesiącu, z konkretnym hasłem przewodnim, którym m zawsze być temat, który aktualnie porusza Polaków. Redakcja zamieszcza treści ze świata mody i designu, opisuje nieoczywistych, piękne miejsca w Polsce, a także ma ambicję stworzenia kulinarnej mapy świata.
Każde wydanie magazynu będzie miała przypisaną dwójkę bohaterów. Będą to osoby znane ze świata kultury, sztuki, sportu, polityki i show-biznesu. Redakcja zaprosi je w nietypowe miejsca, i sprowokuje do otwarcia się na nowe sytuacje.
- Stworzyliśmy to miejsce z myślą o odbiorcach ceniących najwyższą jakość, zwracających uwagę na estetykę, szukających pozytywnych i inspirujących treści. To prezent dla wszystkich, którzy potrzebują odrobiny wytchnienia w internecie, czegoś do poczytania przy kawie, chwili oddechu, kropli piękna i kreatywności - mówi Aleksandra Nagel, szefowa „So Magazynu”.
Pierwsze wydanie z hasłem przewodnim „So…90s!” ukazało się w miniony piątek. Otwiera je duet Małgorzaty Rozenek-Majdan i Hanny Lis, które oprowadzają czytelników po latach 90. w popkulturze, polityce i modzie. Gwiazdy odwiedziły prezydencki apartament w Hotelu Marriott, gdzie opowiedziały jakich miały wówczas idoli, co je fascynowało i jakie miały marzenia.
W pierwszym wydaniu zadebiutował także kulinarny program Hanny Lis - „Hanna i Przyjaciele”. Prowadząca wspólnie ze swoimi najbliższymi przygotuje w nim najciekawsze potrawy i podzieli się kulinarnymi inspiracjami z całego świata.
- Nowy projekt WP wpisuje się nie tylko w potrzeby użytkowników, ale także panujące w mediach trendy. Zapraszając naszych bohaterów do współtworzenia wydania, chcemy spopularyzować konwencję „guest editor” w polskim internecie. „So Magazyn” będzie świeżą, magazynową formą promowaną m.in. na stronie głównej WP - komentuje Dominika Olszyna, szefowa content marketingu WP Brand Studio.
Od strony kreatywnej magazyn wsparła agencja MAD Illustrators, która skupia ilustratorów, grafików i specjalistów od animacji. Do pierwszego wydania ilustrację stworzyła Marlena Stawarz.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Według badania Gemius/PBI we wrześniu br. strony i aplikacje internetowe Grupy Wirtualna Polska zanotowały 20,97 mln realnych użytkowników i 2,83 mld odsłon, a sam portal WP.pl - 16,53 mln użytkowników i 1,83 mld odsłon.
W pierwszym półroczu br. Wirtualna Polska Holding osiągnęła wzrost wpływów sprzedażowych o 34,2 proc. do 335,51 mln zł i zysku EBITDA o 22,6 proc. do 89,59 mln zł oraz spadek zysku netto z 27,73 do 22,84 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Wirtualna Polska uruchomiła lifestylowy miesięcznik So Magazyn, naczelną Aleksandra Nagel
Poza tym, samo skojarzenie w WP może zaszkodzić temu przedsięwzięciu.