Wirtualna Polska z akcją „Śląski tydzień”, przybliżającą historię i tradycję regionu
WP ruszyła z akcją „Śląski tydzień”, w której chce przybliżyć czytelnikom Śląsk i pokazać region z innej, nowej perspektywy. Finał zaplanowano 4 grudnia, w święto górników, znanego jako Barbórka.
Przez kolejny tydzień na Stronie Głównej WP będą publikowane materiały opowiadające o Śląsku, w których zostanie nakreślona historia osiedla zbudowanego dla górników – Nikiszowca, historia ludzi mieszkających w katowickim bloku - Superjednostce. Pojawią się również materiały o śląskiej kuchni, języku i muzyce oraz wywiady ze znanymi Ślązakami i Ślązaczkami.
Wirtualna Polska w ramach akcji współpracuje m.in. z Polskim Radiem Katowice, które w porannym przeglądzie prasy zaprezentuje zapowiedzi materiałów, które ukażą się na stronie głównej portalu. W sumie zaplanowano kilkanaście materiałów reporterskich, które przygotują dziennikarze różnych redakcji m.in.: Aleksandra Gruszczyńska, Piotr Barejka i Sebastian Łupak.
W ramach akcji WP zachęca również do kontaktu poprzez platformę WP#dziejesie, za pośrednictwem której czytelnicy mogą zgłaszać własne historie, którymi powinni zainteresować się dziennikarze.
Wirtualna Polska to grupa spółek działających w mediach i e-commerce. Według badania Gemius/PBI z października 2018 roku z wszystkich produktów internetowych Grupy WP korzystało 21,8 mln realnych użytkowników, którzy spędzili w serwisie średnio 36 minut i 35 sekund dziennie, wykonując 2,9 mld odsłon.
Wirtualna Polska: wpływy 20 proc. w górę, 49,4 mln zł zysku netto
Dołącz do dyskusji: Wirtualna Polska z akcją „Śląski tydzień”, przybliżającą historię i tradycję regionu