Wizja logistyki wg Maerska w nowym spocie „Disconnected” (wideo)
Duńska firma logistyczna Maersk, operator kontenerów rozpoczęła kampanię reklamową, której głównym elementem jest utrzymany w stylu filmów akcji spot „Disconnected”. Jego autorem jest agencja &Co.
Spot opowiada o tym, jak kierowca ciężarówki przewożący kontener Maersk przez zalesioną autostradę w Quebecu, dyrektor opuszczający biuro w Szanghaju, pracownik centrali Maersk siedzący przy komputerze i pracownik logistyki magazynu w Peru spotykają się, aby rozwiązać surrealistyczny problem. Każdy z nich nagle stoi.
Ta reklama ma być potwierdzeniem wizji Maerska na temat transportu i logistyki.
To odważna kampania w branży, która nie jest znana ze swojej kreatywności marketingowej, która udowadnia wizję Maerska, aby zmienić zwykły biznes w transporcie i logistyce.
Kluczowe przesłanie filmu ma podkreślać, że "nowe powiązania między ludźmi, procesami i danymi mogą zmienić Twoje spojrzenie na logistykę”.
Reżyserem spotu jest Christoffer Boes, przygotowała go duńska agencja reklamowa &Co.
Dołącz do dyskusji: Wizja logistyki wg Maerska w nowym spocie „Disconnected” (wideo)