SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Władze Stowarzyszenia Branży Eventowej rozdzieliły zadania na kolejną kadencję

Na początku stycznia, podczas pierwszego roboczego spotkania władz IV kadencji Stowarzyszenia Branży Eventowej zadecydowano, za jakie obszary tematyczne będą odpowiadać członkowie zarządu.

Prezes zarządu SBE, Marta Dunin- Michałowska, będzie odpowiedzialna za kwestie związane z edukacją. Pozostałe obszary powierzono członkom zarządu. Żaneta Berus zajmie się rozwojem współpracy międzynarodowej, a Renata Razmuk zadba o przygotowanie konferencji i wydarzeń specjalnych. Nad rozwojem regionalnym nadzór sprawować będzie Marcin Stefański. Kwestie finansowe skoordynuje Piotr Wojdat.

W planach SBE jest organizacja cyklicznych spotkań oraz konferencji, debat i wydarzeń dla członków organizacji. Celem władz jest również dalsza integracja osób zrzeszonych w stowarzyszeniu.

- Tylko dzięki bogatej wiedzy i doświadczeniu ekspertów, działających  na rzecz branży eventowej w ramach naszego stowarzyszenia będzie możliwe zrealizowanie ambitnych planów SBE na lata 2017-2020 mówi Marta Dunin- Michałowska, prezes zarządu SBE.

W lutym odbędzie się kolejne spotkanie członków SBE, podczas którego zarząd przedstawi krótko- i długofalowy plan działań oraz rozwoju stowarzyszenia. Również sami członkowie zadecydują, jak chcą działać w organizacji najbliższym czasie, w jakie wydarzenia angażować się jako współorganizator czy partner merytoryczny.

Władze Stowarzyszenia Branży Eventowej na czwartą kadencję wybrano w połowie grudnia ubiegłego rok.

Dołącz do dyskusji: Władze Stowarzyszenia Branży Eventowej rozdzieliły zadania na kolejną kadencję

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl