Właściciel Dove i Rexony klientem 38 Content Communication
Do grona klientów 38 Content Communication, dołączył Unilever, właściciel takich marek, jak Dove czy Rexona. Agencja została wybrana w drodze przetargu i będzie odpowiedzialna za komunikację korporacyjną, przygotowanie i wdrożenie strategii PR, a także pozycjonowanie ekspertów w mediach.
Unilever będzie wspierany przez zespół agencji zarówno w zakresie działań media relations, jak również PR-u korporacyjnego, sustainability czy komunikacji wewnętrznej.
- Poszukiwaliśmy agencji, która przygotuje i wdroży strategię działań PR dostosowaną do realiów polskiego rynku, a jednocześnie odpowiadającą na nasze globalne cele. Wierzę, że 38 Content Communication jest partnerem, z którym zrealizujemy nasze plany w bardzo dynamicznym otoczeniu komunikacyjnym rynku FMCG - mówi Maciej Lasoń, communication & corporate affairs director CEE Unilever.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Za działania strategiczne odpowiada dział strategii: Martyna Solińska i Agnieszka Cieślarek. Za kompleksową obsługę klienta w zakresie działań PR odpowiedzialny jest zespół Karoliny Śmiejkowskiej.
Dołącz do dyskusji: Właściciel Dove i Rexony klientem 38 Content Communication