SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Włodzimierz Zientarski reklamuje wyprzedaż Toyoty (wideo)

Rusza kampania reklamująca wyprzedaż samochodów Toyota z rocznika 2013. Twarzą akcji jest dziennikarz motoryzacyjny Włodzimierz Zientarski.

W wyprzedażowej kampanii Toyoty Włodzimierz Zientarski występuje jako ekspert programu „Auto Magazyn”. Dziennikarz podkreśla, że chociaż Toyota wprowadziła w br. wiele zmian (7 premier, 6 aut hybrydowych i nowy design), to jej auta niezmiennie charakteryzują się wysoką niezawodnością.

Reklamy przekonują, że oferta wyprzedażowa samochodów Toyota z rocznika 2013 roku jest bezkonkurencyjna na rynku, m.in. dlatego że można w niej uzyskać do 18 tys. zł oszczędności.

Akcja reklamowa jest prowadzona m.in. w telewizji i internecie. Kreację kampanii przygotowały agencje Saatchi & Saatchi Poland i Closbrothers, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction.

 

Dołącz do dyskusji: Włodzimierz Zientarski reklamuje wyprzedaż Toyoty (wideo)

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Yogi
Właśnie ta kampania zniechęciła mnie do marki Toyota, którą jeżdżę od lat! Samochody rzeczywiście były bardzo trwałe, lecz Verso, którym jeżdżę od 9 lat, jest zaprzeczeniem wysokiej jakości lub źle trafiłem.
Ale nie dlatego zrezygnuję z zakupu Toyoty, tylko z powodu pana Z., który podpadł mi swoim zachowaniem, gdy bronił syna za... jak to się nazywa?
0 0
odpowiedź
User
See
Jego zachowanie po wypadku syna jest co najmniej kontrowersyjne, ale jakoś zrozumiałe. Każdy ojciec walczy o własne dziecko. Ale reklama to gwóźdź do trumny. Nie mogłam uszom uwierzyć. Włączam radio, słyszę Zientarskiego pean na cześć Toyoty, a potem okazuje się, że to reklama. Ten pan jeszcze chce być dziennikarzem???Chyba, że to pożegnanie z zawodem z ekstra bonusem.
0 0
odpowiedź
User
Piotr
A bo to pierwszy dziennikarz, który coś reklamuje?
Kurzajewski Wam nie przeszkadza? A Lis? Rogalska?
Przecież Zientarski nie robi kryptoreklamy (np. przy okazji transmisji F1), tylko oficjalnie występuje w reklamie... znacznie gorsze są wszelkiej maści programy motoryzacyjne z niby ekspertami, w których każdy oceniany samochód ma tylko zalety. Króluje w tym pseudo dziennikarstwie motoryzacyjnym TVN Turbo.
0 0
odpowiedź