SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ruszyła digitalowa kampania wody Jurajska

Grupa Hortex rozpoczęła digitalową odsłonę kampanii reklamowej wspierającej relaunch marki woda Jurajska. Przygotowała ją agencja ASAP&ASAP.

Działania obejmują zasięgową kampanię na Facebooku, Instagramie oraz YouTube. Ich trzonem są materiały video i animacje stworzone na potrzeby digital.

Kreacje odwołują się do pochodzenia wody Jurajska, czyli mających ponad 200 000 lat skał Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Pojawia się w nich również wizerunek ambasadorki - Agnieszki Radwańskiej. Zachęca ona do codziennego sięgania po produkt.

Kampania ma charakter długofalowy, działania przewidziane zostały na cały rok 2021.

Za strategię, kreację i egzekucję działań digital odpowiada agencja ASAP&ASAP. Strategię mediową kampanii przygotował dom mediowy Pure Play. Oba podmioty współpracują z marką Jurajska od 2020 roku.

Za działania ATL odpowiada agencja Opus B. Planowaniem i zakupem mediów offline zajmuje się OMD.

Dołącz do dyskusji: Ruszyła digitalowa kampania wody Jurajska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl