Wordsmith PR z nowymi klientami, w zespole Weronika Skwarzec
Olsztyńska agencja public relations Wordsmith PR rozpoczęła współpracę z Zakładami Mięsnymi Warmia, studiem tkanin Anny Bułło oraz drukarnią internetową DrukarniaFortuny.pl. Do zespołu dołączyła Weronika Skwarzec, która objęła stanowisko specjalistki ds. PR.
Umowa z Zakładami Mięsnymi Warmia obejmuje relacje z mediami, obsługę kanałów w social mediach, a także kreowanie wizerunku firmy i produktów.
Agencja wspiera również komunikacyjnie studio tkanin Anny Bułło w zakresie wdrożenia nowej linii produktów oraz sklepu online. Zajmuje się też doradztwem public relations, obejmującym relacje z mediami, komunikację w social mediach czy współpracę z architektami i influencerami.
Do grona klientów agencji dołączyła także internetowa drukarnia z pełną ofertą na urządzenia mobilne DrukarniaFortuny.pl. Do zadań Wordsmith PR należy tworzenie treści (w tym tekstów na blog), relacje z mediami oraz współpraca z influencerami.
Strony nie informują o szczegółach zawartych umów.
Do zespołu agencji dołączyła Weronika Skwarzec. Jako specjalistka ds. PR będzie odpowiedzialna za bieżącą obsługę i wsparcie komunikacyjne klientów. Skwarzec poprzednio pracowała w biurze prasowym Urzędu Marszałkowskiego województwa warmińsko-mazurskiego. Specjalizuje się w promocji wydarzeń społecznych i kulturalnych, była rzeczniczką prasową 4. edycji WAMA Film Festival.
Dołącz do dyskusji: Wordsmith PR z nowymi klientami, w zespole Weronika Skwarzec