SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

WP reklamuje lokalizator DoCelu.pl

Kampania reklamowa lokalizatora Wirtualnej Polski DoCelu.pl startuje od połowy września. Zasięgiem obejmie wszystkie dostępne kanały komunikacji: telewizję, kino, prasę, outdoor, radio oraz internet.

Kampania skierowana jest do osób w wieku 20-40 lat, mieszkańców dużych i średnich miast.

Motywem przewodnim kampanii jest hasło "Można prościej". Layout przedstawia dwa sposoby dotarcia do danego miejsca - pierwszy skomplikowany (zaznaczony na czerwono), drugi prosty zaznaczony na niebiesko. Obie trasy układają się w kształt będący symbolem szukanego miejsca: kwiat symbolizuje kwiaciarnię, klucz płaski - warsztat samochodowy, a widelec i łyżka - restaurację. Na podobnym scenariuszu opierają się również spoty radiowy i kinowo-telewizyjny.

docelu

Obecny flight kampanii prowadzony będzie we wszystkich mediach: w telewizji (m.in. Superstacja, 4FunTV, TVBiznes), w kinie (sieć CinemaCity), w prasie (tygodniki opinii, dzienniki, magazyny), w radiu (m.in. Radio Zet, Trójka, RMF FM), na outdoorze (billboardy, fullbacki - reklama na autobusach oraz nośniki typu premium) i w internecie (także serwisy poza WP).

Za kreację odpowiada Touchpoint RC. Zakup i planowanie mediów dział komunikacji Wirtualnej Polski (prasa, radio, TV, kino, outdoor). Za zakup w internecie odpowiadała Mediaedge: CIA.

Dołącz do dyskusji: WP reklamuje lokalizator DoCelu.pl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl