Wprost.pl w nowej wersji. Dział biznesowy razem z „Bloomberg Businessweek Polska”
Serwis Wprost.pl (Platforma Mediowa Point Group) został udostępniony w nowej odsłonie. Na stronie zmodyfikowano wszystkie działy, przy czym największe zmiany wprowadzono w sekcji biznesowej.
Na Wprost.pl zmodyfikowano zarówno stronę główną, jak i wszystkie działy. Usunięto rozbudowane menu z lewej kolumny, że dzięki czemu jest więcej miejsca na teksty i towarzyszące im galerie fotograficzne. Zdjęcie główne artykułu zajmuje teraz całą szerokość kolumny. Lepiej widoczne są przyciski do dzielenia się treściami w social media.
Serwis został podzielony na 9 głównych działów: Aktualności, Opinie, Biznes, Sport, Kultura, Życie oraz Forum, Tygodnik i Prenumeratę. W dziale Aktualności wprowadzono układ informacji, w którym główne teksty są przewijane, a przy tekstach prezentowane są wiadomości powiązane tematycznie. Ponadto pojawiły się dwa nowe poddziały: Tylko u nas (z materiałami pochodzącymi z papierowego „Wprost” i autorskimi tekstami przygotowanymi przez internetowy newsroom Wprost.pl) oraz Wideo. Natomiast w dziale Opinie znajdują się felietony z tygodnika „Wprost”, komentarze dziennikarzy pisma i serwisu do aktualnych wydarzeń oraz blogi, m.in. dziennikarzy „Wprost”, ale także redaktorów i publicystów spoza redakcji.
Z kolei dział Biznes to połączenie dawnej sekcji gospodarczej serwisu, strony magazynu „Bloomberg Businessweek Polska” oraz serwisu BusinessToday.pl. Dział redaguje kierowany przez Cezarego Szymanka zespół powstały z połączenia działu biznesowego „Wprost” z redakcją „Bloomberg Businessweek Polska”. Zamieszczane są w nim aktualne informacje biznesowe i gospodarcze, artykuły z „Bloomberg Businessweek Polska” oraz komentarze i opinie ekspertów.
Nową wersję Wprost.pl we własnym zakresie przygotowała i wdrożyła Platforma Mediowa Point Group.
Dołącz do dyskusji: Wprost.pl w nowej wersji. Dział biznesowy razem z „Bloomberg Businessweek Polska”