SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Wprost” reklamowo przed „Newsweekiem”, „Twój Styl” i „Party” mocno w górę (TOP10)

We wrześniu magazyny cennikowo zarobiły z reklam 6,9 proc. mniej niż rok wcześniej. „Wprost” osiągnął większe wpływy niż „Newsweek Polska”, a duże wzrosty zanotowały „Twój Styl” i „Party”.

Z danych Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że cennikowe przychody reklamowe „Wprost” (AWR Wprost) były we wrześniu o 8,1 proc mniejsze niż rok wcześniej. Natomiast „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) zarobił z reklam o 15,1 proc. mniej, dlatego spadł w zestawieniu z pierwszego na drugie miejsce. Jeszcze większe spadki wpływów reklamowych zanotowały „Viva!” (Edipresse Polska), „Polityka” (Polityka Spółdzielnia Pracy) i „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) - odpowiednio 18,2, 23,7 i 31,4 proc.

>>> „Newsweek” wyprzedził „Uważam Rze”, tracą „Przekrój” i „Wprost”

Z drugiej strony cennikowe przychody reklamowe dwutygodnika „Show” (Wydawnictwo Bauer) wzrosły w skali roku o 7,6 proc., a tygodnika „Gala” (G+J Polska) - o 11,6 proc. „Party” (Edipresse Polska) zarobiło z reklam o 22,2 proc. więcej, a „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) - o 29,4 proc.

>>> „Party” liderem, tylko „Show” zyskało

Cennikowe wpływy reklamowe magazynów (bez autopromocji)
 Wirtualnemedia.pl IX.2012 IX.2011
Wprost 11 784 350 zł 12 825 300 zł
Newsweek Polska 11 241 742 zł 13 241 980 zł
Viva! 9 530 283 zł 11 644 946 zł
Twój Styl 7 765 870 zł 5 998 810 zł
Tele Tydzień 6 015 149 zł 8 766 598 zł
Polityka 5 649 575 zł 7 404 500 zł
Party 4 731 175 zł 3 871 983 zł
Flesz 4 703 600 zł -
Show 4 432 363 zł 4 118 957 zł
Gala 4 009 970 zł 3 591 395 zł
monitorowane tytuły razem 203 977 402 zł 219 069 770 zł

Dołącz do dyskusji: „Wprost” reklamowo przed „Newsweekiem”, „Twój Styl” i „Party” mocno w górę (TOP10)

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
no nie
ale to chyba ceny przed rabatem, który często sięga 80 proc....
0 0
odpowiedź
User
gen
We Wprost już prawie nie ma reklam, dlatego biegają po mieście oferując krypciochy które potem etyczny Kobosko, będący tak naprawdę podwładnym Latkowskiego, chętnie zamieszcza.
0 0
odpowiedź
User
Księgowy
Jak Wprost to zrobił? Gratulacje!
0 0
odpowiedź