„Wprost” reklamowo przed „Newsweekiem”, „Twój Styl” i „Party” mocno w górę (TOP10)
We wrześniu magazyny cennikowo zarobiły z reklam 6,9 proc. mniej niż rok wcześniej. „Wprost” osiągnął większe wpływy niż „Newsweek Polska”, a duże wzrosty zanotowały „Twój Styl” i „Party”.
Z danych Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że cennikowe przychody reklamowe „Wprost” (AWR Wprost) były we wrześniu o 8,1 proc mniejsze niż rok wcześniej. Natomiast „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) zarobił z reklam o 15,1 proc. mniej, dlatego spadł w zestawieniu z pierwszego na drugie miejsce. Jeszcze większe spadki wpływów reklamowych zanotowały „Viva!” (Edipresse Polska), „Polityka” (Polityka Spółdzielnia Pracy) i „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) - odpowiednio 18,2, 23,7 i 31,4 proc.
>>> „Newsweek” wyprzedził „Uważam Rze”, tracą „Przekrój” i „Wprost”
Z drugiej strony cennikowe przychody reklamowe dwutygodnika „Show” (Wydawnictwo Bauer) wzrosły w skali roku o 7,6 proc., a tygodnika „Gala” (G+J Polska) - o 11,6 proc. „Party” (Edipresse Polska) zarobiło z reklam o 22,2 proc. więcej, a „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) - o 29,4 proc.
>>> „Party” liderem, tylko „Show” zyskało
Cennikowe wpływy reklamowe magazynów (bez autopromocji) | ||
Wirtualnemedia.pl | IX.2012 | IX.2011 |
Wprost | 11 784 350 zł | 12 825 300 zł |
Newsweek Polska | 11 241 742 zł | 13 241 980 zł |
Viva! | 9 530 283 zł | 11 644 946 zł |
Twój Styl | 7 765 870 zł | 5 998 810 zł |
Tele Tydzień | 6 015 149 zł | 8 766 598 zł |
Polityka | 5 649 575 zł | 7 404 500 zł |
Party | 4 731 175 zł | 3 871 983 zł |
Flesz | 4 703 600 zł | - |
Show | 4 432 363 zł | 4 118 957 zł |
Gala | 4 009 970 zł | 3 591 395 zł |
monitorowane tytuły razem | 203 977 402 zł | 219 069 770 zł |
Dołącz do dyskusji: „Wprost” reklamowo przed „Newsweekiem”, „Twój Styl” i „Party” mocno w górę (TOP10)