„Wszyscy żyjemy #dlaemocji” - Grzegorz Krychowiak reklamuje telewizory Samsung (wideo)
Startuje kampania reklamowa telewizorów Samsung SUHD 2016 z udziałem piłkarza reprezentacji Polski Grzegorza Krychowiaka. Akcja jest realizowana pod hasłem „Wszyscy żyjemy #dlaemocji”.
- Już niedługo większość z nas zasiądzie przed telewizorami, aby kibicować swoim ulubionym drużynom. Dzięki innowacyjnym telewizorom Samsung SUHD 2016 oraz współpracy ze światowej klasy piłkarzem chcemy dostarczyć polskim kibicom emocje na najwyższym poziomie - tak zaangażowanie Grzegorza Krychowiaka do kampanii uzasadnia Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung Electronics Polska.
Spot z kampanii podkreśla intensywne emocje towarzyszące rozgrywkom sportowym. Inne reklamy opisują główne atuty promowanych telewizorów, m.in. funkcję HDR, technologię Quantum Dot, rozdzielczość 4K, konstrukcję 360 i ekran bez ramek.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Akcja reklamowa, pod hasłem „Wszyscy żyjemy #dlaemocji”, będzie prowadzona w internecie (m.in. social media), kinach oraz poprzez działania public relations.
Kreację kampanii przygotowała agencja Leo Burnett, produkcją spotu zajęło się FDR Studio. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a za działania public relations - agencja Havas PR Warsaw.
Dołącz do dyskusji: „Wszyscy żyjemy #dlaemocji” - Grzegorz Krychowiak reklamuje telewizory Samsung (wideo)